5 רעיונות למגן הוקרה בלתי נשכח

מגני ההוכרה נפוצים בעיקר בטקסי שחרור ופרישה.

חייל שמשתחרר מיחידתו, אדם שעבד במשך שנים במקום העבודה ויוצא לפנסיה, וכן במקרים שבהם מעוניינים לתת מתנה לאדם על תרומתו לאותו המקום.

למגן ההוקרה ישנה משמעות גדולה בשביל המקבל, לכן חשוב שמגן ההוקרה יהיה בלתי נשכח בכדי שהאדם שמקבל אותו ייהנה ויקבל תחושה טובה על העשייה שלו ואף יזכור אותו וירגיש מיוחד בעת הקבלה.

בכדי שמגן ההוקרה יהיה בלתי נשכח חשוב לבחור בצורה שאינה בנאלית ומשעממת. בעבר היה נהוג לתת מגני הוקרה בעלי אותה צורה בכל המקומות, דבר שהיה משעמם והיה מראה על חוסר השקעה ויצירתיות כלפי אותו אדם. נכון עם השנים הטכנולוגיה התפתחה ועם ההתפתחות הטכנולוגית ניתן למצוא צורות מושקעות וייחודיות יותר המתאים הן למאפייני המקום והן לתכונות של האדם. אם לדוגמא מדובר באדם שהיה שותה המון קפה במשרד, ותמיד היו אומרים עליו שלא אפשרי לראות אותו ללא כוס, מגן הוקרה בצורת ספל יכול להיות רעיון נהדר אשר אפילו יעלה לו חיוך בעתיד כאשר יסתכל עליו.

לאחר שחשבנו על הצורה עלינו לבחור בקפידה גם את הרקע של המגן, עם ההתקדמות הטכנולוגית הגענו לימים שניתן לבצע ולבחור כל רקע כמעט שאנו יכולים להעלות בדעתנו. לדוגמא לאסוף מספר תמונות של האדם מהעבודה ולהדפיסם כרקע יכול לתת תחושה הרבה יותר מספקת מאשר מגן שקוף ללא רקע מיוחד. בחירת רקע יצירתי וייחודי יהפכו את מגן ההוקרה לבלתי נשכח שהאדם ינצור עימו ואף ייקח אותו לכל משרד או מקום עבודה עתידי.

בהענקת מגני הוקרה חשוב שהכיתוב גם יהיה מושך לעין לא רק מבחינת התוכן אלא גם מבחינת העיצוב. כדי שמגן ההוכרה יהיה בלתי נשכח חשוב לבחור פונט שמתאים לרקע שבחרנו, לצורה של המגן עצמו וכמובן שיתאים גם לתכונות של האדם שמקבל אותו. רעיון נחמד לשלב צבעים שאני יודעים שאותו אדם אוהב, אם לדוגמא הוא אוהד קבוצת כדורגל מסוימת, שילוב של הצבעים של קבוצתו בתוך מגן ההוקרה יוכל להפוך את מגן ההוקרה למתנה בלתי נשכחת מבחינתו.

גם לכיתוב עצמו על מגן ההוקרה יש חשיבות רבה אצל האדם שמקבל אותו. משפטים בנאליים כמו "תודה על שירותך" או "בהצלחה בהמשך" גורמים למגן ההוכרה להיות בנאלי וחסר ייחודיות ואף עלולים לייצר תחושה של חוסר השקעה אצל האדם שרציתם להעניק לו מגן הוכרה בלתי נשכח. הרעיון הטוב יותר הוא לשלב לצד האיחולים העתידיים גם בדיחות ומחשבה בכדי שיוכל להסתכל ולהנות מהמגן.

מגן הוקרה בלתי נשכח משלב בתוכו את כלל הרעיונות אבל החלק החשוב ביותר הנו להשתמש בראש יצירתי. תכניסו כלים, או דברים שאתם יודעים שהאדם שמקבל אותו אוהב או מסמלים לו את המקום, שילוב של חמשת הרעיונות הללו יצרו לאדם מזכרת שהוא לא יצליח לשכוח לעולם.

 

גביע

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אקדח
איפה ניתן להוציא רישיון לנשק?

  המצב הביטחוני הלא פשוט בתקופה האחרונה, והתערערות הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל, הביא לביקוש הולך וגובר של אזרחים להוצאת רישיון נשק. העניין כמובן

קרא עוד »
בית קברות
מה הן מצבות כפולות?

סדרת כתבות שעוסקת במקרי מוות לא פתורים הובילה צופים רבים לתהייה שלא נוגעת כלל למקרי הרצח, אלא למצבות. אם צפיתם בסדרה זו, וודאי ראיתם את

קרא עוד »