האם שימוש בספריי השהייה למניעת שפיכה מהירה נוגד את ההלכה?

אם תחפשו אחר פסיקה ספציפית אשר מתייחסת לנושא של השהיית השפיכה הגברית, כנראה שלא תמצאו אחת כזאת. יחד עם זאת, עולה כאן סוגייה מעניינת: עד כמה שפיכה מהירה עשויה להשפיע על פלוני ועל המערכת הזוגית שלו?

אם אתם מחפשים אחר מידע לגבי שפיכה מוקדמת, יש סיכוי שאתם סובלים מבעיה שהמוני גברים סובלים ממנה גם כן, אך מתמודדים איתה בהצלחה רבה בחלק גדול מהמקרים. לא למדנו את רזי ההלכה והדת, אבל עד כמה שאנחנו יודעים, בהלכה לא קיימת התייחסות לנושא של השהיית שפיכה גברית בעת קיום יחסי מין. בין אם אתם משתייכים לציבור הדתי או לציבור הכללי, אנחנו רוצים שתיקחו בחשבון שאפשר, רצוי ומומלץ לשפר את יחסי המין שלכם עם בני הזוג.

 

עיכוב אורגזמה גברית ומניעת שפיכה מוקדמת

סובלים מהבעיה של שפיכה מהירה בחדר המיטות? רגע לפני שמדסקסים באפשרויות של פלוני ופלונית לשפר את יחסי המין ביניהם, בואו נענה על השאלה: האם שימוש בספריי השהייה למניעת שפיכה מהירה נוגד את ההלכה?

ובכן, קודם כל חשוב לזכור כי שפיכת זרע לבטלה נוגדת את ההלכה. אם אתם מקיימים יחסין מין שלא למטרת התרבות, למעשה ההלכה אוסרת על כך ואתם עוברים על חוקיה. לאחר שהסרנו את זה מהדרך וציינו את המובן מאיליו, בואו נבין משהו קונקרטי לגבי ספריי השהייה.

 

האם מניעת שפיכה מוקדמת נוגדת את עקרונות וחוקי ההלכה?

אמנם לא למדנו את ההלכה, ואתם גם מוזמנים לעדכן אותנו אם אנחנו טועים, אבל בעיקרון בדת לא קיימת פסיקה אשר מתייחסת לעיכוב האורגזמה של הגבר. יחד עם זאת, אם אתם מעכבים את הגמירה שלכם במהלך קיום יחסי מין שלא למטרת התרבות, מן הסתם אתם עוברים על חוקי ההלכה. כלומר, הפעולה של גמירת השפיכה תהיה תלויה במטרה של קיום יחסי המין.

אם מטרת קיום יחסי המין היא עונג ולא התרבות בהכרח, הרי שיש כאן מעבר על חוקי ההלכה של הדת היהודית. ואם הגעתם כבר להחלטה שברצונכם לשפר את חייה מין שלכם, אנחנו מזמינים אתכם לקחת בחשבון שלל פתרונות טבעיים שקיימים כיום בשוק. בסופו של דבר, אין הכרח בימינו להשתמש דווקא במוצרים כמו ויאגרה. אמנם ויאגרה עובדת אחלה עבור אנשים רבים, אבל תמיד יהיה כדאי לנסות קודם כל פתרונות שמבוססים ברובם על חומרי גלם טבעיים.

 

פתרונות טבעיים לשיפור יחסי המין

לידיעתכם, בימינו ישנם פתרונות למטרת עיכוב הגמירה הגברית, כמו כן גם פתרונות עבור הגדלת איבר המין הזכרי. בכל מקרה שבו אתם לא מסופקים מחי המין שלכם, אנחנו מזמינים אתכם לחולל שינוי בחייכם. אין שום סיבה שתתהלכו בהרגשה ותחושות קשות, שכן ניתן להקל על הקשיים שאתם חווים בחדר המיטות.

אל תשכחו, רבים וטובים כמוכם כבר התמודדו ועדיין ממודדים בהצלחה עם הבעיה של שפיכה מוקדמת. גם אתם יכולים.

 

יחסי מין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הלוטו
כל מה שחשוב לדעת על לוטו

הלוטו הוא משחק הימורים פופולרי, בו שחקנים בוחרים מספרים מתוך טווח מסוים, וזוכים בפרס אם המספרים שבחרו תואמים את המספרים שנבחרו בהגרלה. הלוטו מושך אליו

קרא עוד »