שירותי הדברה לעסקים – כך תעשו את הבחירה הנכונה

ההדברה בעסקים שונה מאוד מהדברה במשק הבית הפרטי. כבעלי עסקים עליכם לעמוד על צרכיכם המיוחדים וללמוד על שיטות ההדברה השונות שחברות ההדברה מציעות לכם. לצורך כך הכנו לכם מדריך קצר בן ארבעה שלבים.

 

לא רק מסעדות

הדברת מזיקים היא תכופה ומורכבת יותר בעולם העסקי בהשוואה למשק הבית הפרטי, ולו בגלל גודל השטח והמבנה המורכב שלו. גופים עסקיים מסוגים מאוד שונים צריכים שירותי הדברה לעסק [קישור שגוי]: מסעדות, בתי מלון, מפעלים, קניונים, בתי אבות, בתי חולים, חנויות ועוד.

בכולם יש להימנע מזיהום במזון, נזק לסחורה ולציוד או מנזק לתשתיות, וכמובן גם מנזק כספי ותדמיתי במידה וידיעות על מזיקים נחשפות בציבור הרחב. לכן, לפני שאתם מחפשים חברת הדברה מקצועית, חשוב להכיר את ארבעת הצעדים בהם ינקוט מדביר מקצועי כדי להפוך העסק שלכם לנקי ממזיקים.

 

השלב הראשון – ניטור

קודם כל יש ללמוד את השטח. חברת הדברה מקצועית תאתר את נקודות התורפה ברחבי העסק ובסביבתו. ייתכן ומדובר בחורים שדרכם יכולים להיכנס חולדות ועכברים, או באזורים מוזנחים מבחינה היגיינית שהם כר פורה לג'וקים ונמלים. אם מדובר בחצר, מקורות משיכה שונים כמו עשבייה גבוהה עשויים להביא לעסק מכרסמים שונים וגם נחשים.

 

השלב השני – שיפור נהלי העסק

אם ההדברה תבוצע בלי שתשפרו את נהלי העסק שלכם, בעיית המזיקים לא תיפתר. על בסיס הממצאים שהתגלו בשלב הראשון, מדביר מקצועי יסביר לכם מהי שגרת הסדר, הניקיון, ההיגיינה והתחזוקה החדשה שעליכם לאמץ. הדבר יצמצם משמעותית את הנזקים שעלולים להיגרם בהמשך.

 

השלב השלישי – תכנית הדברה לעתיד

שני השלבים הראשונים הם חלק חשוב בתמונה, אך גם בעתיד תצטרכו שירותי הדברה לעסק שלכם. לכן עליכם לבנות יחד עם חברת ההדברה תכנית מקיפה למשך שנה שלמה, בה תקבעו את תדירויות ההדברה לעתיד לבוא. עסקים כמו מפעלים דורשים תדירות של פעם או פעמיים בשבוע, בעוד שהתדירות הנהוגה בעסקים כגון בתי אבות, מלון או חנויות היא בדרך כלל טיפול אחד בחודש.

 

השלב הרביעי – מתחילים בהדברה

משבוצעה ההיערכות הראשונית והוכנו תכוניות מפורטות, ניתן להתחיל בהדברה בשטח העסק. זכרו כי מדביר מקצועי ישתף עמכם פעולה לאורך כל הדרך, כדי להבטיח שימוש מושכל בחומרי הדברה בסביבת העובדים ובסביבת המזון.

 

מצאו חברת הדברה אמינה

כעת יש לכם מושג לא רע כיצד צריכה להיראות הדברה מקצועית בשטח העסק שלכם. מדביר מקצועי יערוך ניטור של השטח וימצא נקודות תורפה, ולאחר מכן יעבור עמכם על נהלי ניקיון והיגיינה חדשים. או אז יכין עמכם תכנית הדברה לשנה על בסיס הממצאים שעלו בניטור, תוך פירוט תדירותה של ההדברה הנדרשת. הכנה קפדנית תאפשר לכם להדביר את השטח בפועל בראש שקט. מצאו מדביר אמין שיענה על כל הקריטריונים הללו, כדי להבטיח עסק נקי ממזיקים לאורך כל השנה. בהצלחה!

חייה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
Rat, Trap
לכידת חולדה ביידים

הופעה של חולדות אצלנו בבית עלולה להיות דבר מטריד ביותר. עבור רבים מאיתנו הנוכחות של החולדה היא לא משהו שאנחנו מוכנים לקבל, מה שאומר שנצטרך

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה
כיצד מדבירים את פשפש המיטה?

פשפש המיטה הוא חרקים קטנים וטפילים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים במהלך הלילה. הנוכחות שלהם בבתים עלולה להיות מצוקה וקשה להעלים. כאשר מתמודדים

קרא עוד »
בעלי מקצוע
מרגישים תקועים? יש מי שיעזור !

נוכחות וליווי של מנטור אישי בחיים, יכול להיות חוויה מעוררת שינוי בהתפתחות האישית והמקצועית של האדם. מנטור הוא מישהו שמציע הדרכה, תמיכה וחוכמה על סמך

קרא עוד »