שכחתם לגבות את המידע? יש פתרונות!

מתקפת סייבר, קפה חם שנשפך על המקלדת או מחשב שנפל לתוך דלי עם מים קרים הם רק חלק מרשימה ארוכה של מקרים נפוצים שאירעו למי שגילו בדיעבד שהם שכחו לגבות את המידע החשוב שהיה על המחשב. המדריך הנוכחי נכתב בדיוק עבורם, משום שהוא יאפשר לכל אחד לדעת מה אפשר לעשות במצב קשה זה.

 

קודם כל תנסו להדליק את המחשב

חכו רגע לפני שאתם מספידים את המחשב. שכן, לפעמים, מגע עם נוזלים עשוי לגרום לאי תגובה לזמן מוגבל בלבד. לכן, ההמלצה שלנו היא להניח את המחשב על גבי משטח ישר. אם נשפכה עליו כמות קטנה של נוזל, ניתן לנסות ולהספיג אותם עם מגבת יבשה. לאחר מכן, אפשר לנסות ולהדליק אותו. אם תגלו שהמחשב נדלק ולו לרגע, תעבירו מיד את הקבצים שעליו לכונן נייד. כך תוכלו לגבות את המידע ברגע ולהתעסק עם התיקון של המחשב עצמו בשלב מאוחר יותר.

לגבות את המידע

לא עובד? תפנו למעבדה שתבצע שחזור מידע

גיליתם שהמחשב שבק חיים? יש מה לעשות. אתם יכולים לפנות למעבדה מוסמכת שתבצע עבורכם הליך מתקדם שנקרא שחזור מידע. הטכנאים יחברו כל מיני "מכשירי החייאה דיגיטליים" שיאפשרו להם להגיע באופן ישיר לחומרת המחשב, כדי להוציא ממנה את כל המידע שאתם זקוקים לו. במצב שכזה, תידרשו למסור את המיקום של המידע הדרוש. מדובר בהליך פשוט שיאפשר לטכנאי להגיע במהירות לתיקיה המדוברת.

 

כך תגיעו למעבדת שחזור מידע מומלצת

סביר להניח שאתם רוצים להגיע למעבדה מומלצת ואמינה. כזו שתקבל את המכשיר הנייד שלכם ותנתח אותו באופן המקצועי ביותר. אם כך, כדאי שתדעו שתצטרכו לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות אותה מעבדה ברחבי הרשת. מי שהגיעו למעבדה מומלצת בעבר, יאמרו לכם שכדאי להיכנס ללשונית הביקורות של גוגל. שכן, שם יש ריכוז גדול של חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים שהסתייעו באותה מעבדה.

שחזור מידע

טיפ לקראת סיום – תגבו כבר עכשיו את המידע

קוראים יקרים, אנחנו כאן כדי לבקש מכם שלא להיות שאננים. עכשיו אתם יודעים שזה לא פשוט לגלות שהמידע שלכם נעלם מהמכשיר הנייד. לכן, נמליץ לכם לגבות מעתה ואילך את המידע שלכם בענן. ניתן לבצע את הגיבוי בכל מיני דרכים, למשל:

  • באמצעות ONE  דרייב
  • באמצעות גוגל דרייב
  • באמצעות כונן נייד חיצוני

נציין שמומחים ממליצים לבחור בגיבוי באמצעות "ענן", משום שכך המידע יופיע בפניכם בכל מקום ברחבי הארץ והעולם. שכן, הוא יצריך מכם רק חיבור לרשת האינטרנט.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את כל הפרטים שיאפשרו לכם להחזיר מידע שאבד ממכשירים ניידים. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שעליכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחים בכך שתקבלו את המידע שלכם בחזרה.

לגבות את המידע

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא