שלושה דרכי טיפול לציפורן חודרנית

 

ציפורן חודרנית היא ציפורן אשר חודרת אל מתחת לעור ופוצעת אותו בדיוק כפי שחפץ זר היה עושה. צמיחת הציפורן אל תוך העור גורמת לכאבים עזים ודלקות אך באמצעות טיפול פשוט ניתן לפתור את הבעיה ואם היא חוזרת ונשנית, ניתוח קצר עשוי לעזור לכם להפטר ממנה אחת ולתמיד. במאמר זה נסקור שלוש דרכים נפוצות לטפל בציפורן חודרנית.

 

ציפורן חודרנית בבוהן

בוהן כף הרגל הינו האיזור המועד ביותר לתופעת הציפורן החודרנית. הציפורן אשר צומחת פנימה אל תוך שכבות העור המקיפות אותה גורמת לכאבים עזים, נפיחות ודלקות. ישנם גורמים תורשתיים אשר גורמים לציפורן להיות מעוקלת ונוטה יותר לצמוח אל תוך פנים העור וישנם גורמים חיצוניים אשר עלולים לגרום לתופעה כגון נעליים לוחצות, גרביים הדוקות מדי, לחות וזיעה מרובה בכף הרגל ועוד. קשישים נוטים לסבול יותר מן התופעה בשל התעבות הציפורן באופן טבעי בגילאים מבוגרים, אך התופעה נפוצה בכל הגילאים. במידה ואם אתם חושדים כי לקיתם בציפורן חודרנית, פנו אל פודיאטור מומחה שיכוון אתכם לטיפול המתאים לכם ביותר.

 

רשת מרפאות וויזפיט

רשת מרפאות וויזיפיט מציעות שירותי פודיאטורה מתקדמים למגוון רחב של בעיות בכף הרגל, החל מכף רגל סכרתית, פציעות ספורט, עיוותים בעצמות כף הרגל ועוד. הרשת מציעה גם מגוון של הרצאות, סדנאות ופעילויות בתחום על מנת להביא למודעות בקרב אנשי מקצוע והציבור הרחב. הרשת נוסדה על ידי דניאל וויס, מבכירי הפודיאטורים בארץ ובעל שם בינלאומי בתחום. רשת המרפאות חרטה על דגלה לקדם את תחום הפודיאטורה בארץ ולאפשר ידע והבנה רבים יותר כיצד לטפל ואף למנוע פציעות שונות בכף הרגל.

 

שלושה דרכי טיפול לציפורן חודרנית

ציפורן חודרנית אמנם גורמת לסבל וכאב רב אך ניתנת לפתרון באמצעים פשוטים יחסית. להלן שלוש דרכים העשויות להביא למזור למצבים שונים של ציפורן חודרנית על פי דרגות החומרה:

 

מקרה חד פעמי ופשוט של ציפורן חודרנית

לאחר שטבלתם את הרגל במים חמים לריכוך, נסו להפריד בין הציפורן לעור, גיזרו בעדינות את שוליה ומרחו משחה אנטיביוטית לצמצום הדלקת.

 

מקרה חוזר ונשנה של ציפורן חודרנית במקום קבוע

ניתוח קצרצר להסרת שולי הציפורן ומניעת צמיחתה מחדש יכול לפתור את הבעיה לצמיתות.

 

מקרה אקוטי של ציפורן הגדלה פרא וחודרת לתוך העור

ניתוח קצר להסרת הציפורן בשלמותה יפתור את בעיית הציפורן החודרנית אחת ולתמיד ויאפשר לכם איכות חיים ושקט נפשי.

 

לסיכום

ציפורן חודרנית הינה ציפורן אשר חודרת לתוך העור וגורמת לכאבים ודלקות. ניתן לפתור בעיה קלה של ציפורן חודרנית באמצעים ביתיים אך אם המקרה מחמיר או חוזר ונשנה, רצוי לפנות לפודיאטור מומחה. רשת וויזפיט מציעה מגוון שירותי פודיאטורה החל מרגל סכרתית ועד לפציעות ועיוותים בכף הרגל בהנהלתו של דניאל וויס, פודיאטור בכיר.

רגליים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
מה התהליך של השתלת שיניים?

השתלת שיניים נחשבה עד לפני כמה שנים להליך מורכב ויקר במיוחד. לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהקשר זה. שכן, פעולה זו הפכה לתהליך נפוץ ופשוט

קרא עוד »
כִּירוּרגִיָה
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים נחשבים לפרוצדורה רפואית מורכבת ונפוצה שמתקיימת מידי יום בבתי החולים ומכונים רפואיים ברחבי הארץ. לצערנו, יש לא מעט אנשים שיוצאים מניתוחים שונים ומגלים שאירעה

קרא עוד »
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו?

כבר שנים שתחום הרפואה האלטרנטיבית תופס תאוצה ואנשים מחפשים גישות לא פולשניות והוליסטיות לטפל בבריאותם. אחד הטיפולים היעילים של עולם הרפואה האלטרנטיבית שצובר אחיזה הוא

קרא עוד »