שלוש דרכים לעצב את חלל השירותים במשרד

עבור רבים המשרד הינו בית שני, וכבעלי הבית אנו אחראים לבטיחותם, ביטחונם ובריאותם של העובדים. אנו משקיעים כסף רב ברכישת ציוד עבודה תקין ושומרים על סביבת עבודה בטוחה כדי שתפוקת המשרד תהיה גבוהה ויהיה נעים לשהות בו בשעות העבודה, אך מה לגבי השירותים? במאמר זה נבחן שלוש דרכים לעצב את חלל השירותים במשרד במטרה לשמור על נוחות, היגיינה ובריאות העובדים.

 

חשיבותה של ההיגיינה במשרד

שמירה על היגיינה חשובה לא רק בגלל הקורונה. חיידקים רבים ממינים שונים משגשגים בחדרי האמבט והשירותים והחשיפה אליהם באמצעות שימוש במתקני השירותים עלולה לפגוע בבריאותנו. לכן מטרתנו היא לצמצם את נוכחותם עד לאפס באמצעות שימוש בחומרי ניקוי חזקים ויעילים אך בטוחים לשימוש, התקנת מתקני נייר ניגוב ידיים, מתקן נייר טואלט ומתקן סבון אשר מצמצמים את המגע עם המתקן עצמו ושומרים על הבריאות. באופן זה נוכל לשמור על העובדים מוגנים ובריאים, השימוש בחלל השירותים יהיה נוח ונעים, והעסק שלכם יפרח ויצמח.

 

שלוש דרכים לעצב את חלל השירותים במשרד

שלושת המתקנים החשובים ביותר בכל חלל שירותים במשרד הם מתקן נייר ניגוב הידיים, מתקן נייר הטואלט ומתקן הסבון. חשוב שהם יהיו נוחים לשימוש, קלים לתפעול, למילוי ולניקוי, ושימנעו ככל האפשר את הצורך לגעת בהם בזמן השימוש. חברתנו הינה משווקת מוצרי טורק המצטיינים הן באיכותם והן במראה המעוצב המשתלב נהדר בחלל השירותים במשרד. חברתנו גם מספקת חומרי מילוי כגון סבון ידיים, תחליב ידיים או קצף לבחירתכם באיכות גבוהה מאוד ובניחוח נהדר. נייר הטואלט שלנו מתכלה ומתפורר היטב למניעת סתימות, נעים ורך למגע. בעזרת שלושת המתקנים ההיגיינים, המעוצבים והאיכותיים שלנו, גם חלל השירותים במשרד שלכם יהיה מושקע ומתחשב להגנה ולשמירה קודם כל על בריאות העובדים שלכם, אך גם על הלקוחות שעשויים לבקש להשתמש בשירותים שלכם.

 

קצת עלינו

חברת פרופר הינה משווקת של מוצרי צריכה, ציוד משקי וטואלטיקה. אנחנו מספקים מתקני טורק, סבוני פרימיום תחת המותג Sea Of Spa המכילים מינרלים של ים המלח, ציוד לחדרי שירותים ומטבח, חומרי ניקוי ירוקים השומרים על איכות הסביבה תחת המותג Ecolab ועוד. באתר שלנו תוכלו למצוא כל מה שתזדקקו לו לחדר השירותים או המטבח המשרדי כגון כוסות וסכו״ם חד פעמי, קפה, סוכר, מפיות ומסיכות פנים, כך שבהזמנה אחת תוכלו להצטייד בכל הדרוש למשרד שלכם.

 

לסיכום

היגיינה היא נושא חשוב ולא רק בגלל הקורונה, שמירה על בריאות העובדים שלנו מתחילה קודם כל במתקני נייר לניגוב ידיים, מתקן נייר טואלט ומתקן לסבון אשר שומרים על היגיינה וגם נראים נפלא. באופן זה תוכלו לשמור על בריאות העובדים שלכם, ליהנות מחלל שירותים מעוצב, נקי ונאה, ולהרגיש שהמשרד הוא אכן הבית השני שלכם.

חדר רחצה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לעצב את הבית
טיפים לעיצוב פנים

לא כל אחד ניחן בכישרון עיצוב וזה עניין די ידוע. עובדה זו תפסה אותנו כשניסינו לעצב את חדר השינה, הסלון והמטבח בבית החדש שלנו. כשגילינו

קרא עוד »