שמירה על הסביבה

בתי עסקים רבים כבר הפנימו כי בכוחם לשמור על הסביבה באמצעות סביבות עבודה ירוקות יותר, ברות קיימא וחסכוניות באנרגיה, נייר ומוצרים מתכלים. אם גם אתם שמים את איכות הסביבה בראש רשימת העדיפויות שלכם, אתם חייבים לעבור לפרשקאפ. מדיח הכלים הזעיר שחוסך זמן, כסף ואנרגיה באמצעות שטיפת כלים מהירה במיוחד. 

 

FRESHCUP

כשאבי קפצן ראה את כמות הכלים המלוכלכים בכיור המשרדי כשרצה להכין לעצמו כוס קפה, הוא חשב לעצמו כמה מדהים זה יהיה אם ניתן היה להפוך את מדיח הכלים המוכר למכשיר קטן, חכם ומהיר במיוחד השוטף כמות קטנה של כלים במהירות על.

המחשבה הובילה לפיתוח מדיח זעיר אך מתוחכם שמאפשר לכם לחסוך באנרגיה, מים וזמן ומאפשרים לכם להשתמש במשרד בכלים רב פעמיים ברי קיימא המונעים את השימוש התכוף בפלסטיק המזהם את הסביבה. הכירו את FreshCUP המדיח הזעיר אשר הפך להיט בכל הארץ וגם בעולם.

כיפה טרייה

כיצד זה עובד?

FRESHCUP הינו מדיח כלים לכל דבר, הוא קטן וחסכוני וניתן להציב אותו על השיש במטבחון המשרד גם אם המקום קטן וצפוף. את הספלים והסכו"ם מניחים בתוכו במקום בכיור ותוך שלושים שניות יש לכם כלים שטופים עם 99.9% חיטוי מחיידקים אשר תורם לבריאות העובדים במשרד, חוסך בהוצאות המשרד על חד פעמי והכי טוב –  תמיד יש כוס נקייה להכין בה קפה.

 

כיצד FRESHCUP שומר על איכות הסביבה?

כאשר אתם קונים FRESHCUP במקום מדיח כלים רגיל, אתם לא רק חוסכים מקום אחסון במטבח משרדי הקטן אלא גם תורמים משמעותית לאיכות הסביבה:

  • צריכה אנרגטית קטנה יותר, מכשיר הפעיל בכל פעם לשלושים שניות בלבד חוסך בהוצאות החשמל של המשרד ועוזר לשמור על צריכת אנרגיה ידידותית לסביבה.
  • השימוש המהיר בפרשקאפ מספק לכם בתוך שלושים שניות כוסות וסכו"ם נקיים לחלוטין, מאפשר לכם להשתמש בכוסות וסכו"ם רב פעמי ולחדול מלהוציא סכומי עתק על מוצרים חד פעמיים בלתי מתכלים.
  • חיטוי של 99.9% מחיידקים חוסך בשימוש בחומרי ניקוי חריפים המזיקים לסביבה.
  • חיסכון משמעותי בשימוש במים אשר תורם להתחשבות בסביבה וצריכת משאבי מים נמוכה.

כיפה טרייה

מה עוד ניתן לשטוף עם FRESHCUP ?

פרשקאפ אמנם נולד כדי לענות על צרכים משרדיים, אך בהחלט ניתן להשתמש בו גם בבית. מה תוכלו לעשות איתו בבית? לשטוף בקבוקי תינוקות בתוך שלושים שניות לחיטוי מושלם, לשטוף ולחטא פירות וירקות ואפילו לחטא את צעצועי הגומי של בעלי החיים במידה והם מתאימים לשטיפה במים חמים.

 

לסיכום

FRESHCUP נולד כדי לענות על צורך פשוט בכוס שטופה היטב לקפה במשרד, אך עושה הרבה יותר מזה. הוא גם חוסך באנרגיה, במים וצריכת מוצרים חד פעמיים, מאפשר לכם לשטוף כוסות וסכו"ם בשלושים שניות בלבד, שומר על איכות הסביבה וגם תורם לבריאות העובדים במשרד.

כיפה טרייה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא