מהם התנאים לקבלת רישיון לקנאביס רפואי וכל כמה זמן צריך לחדש?

יותר ויותר חולים מקבלים כיום רישיון לקנאביס רפואי מתוך הבנה שהצמח יכול לקהל בצורה ניכרת על הסבל שלהם. אם גם אתם חולים במחלה קשה, ייתכן שאתם זכאים לקבל רישיון לקנאביס. לצמח יכולה להיות השפעה חיובית על המצב שלכם, ואנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע שחשוב להכיר על הרישיון הזה.

 

צמח הקנאביס

בעשרות השנים האחרונות עולם הרפואה המערבית התחיל להבין את הפוטנציאל הגדול שיש לצמח הקנאביס והיכולת שלו להטיב עם חולים רבים. אם שאלתם את עצמכם thc מה זה, התשובה היא שזו אחת הסיבות לחשש שיש משימוש המוני בקנאביס. הסגולות הרפואיות של הצמח מגיעות יחד עם השפעות פסיכו אקטיביות שיכולות להיות לנטילה שלו.

החומר הזה הוא חומר שנמצא בקנאביס ויכולות להיות השפעות פסיכו אקטיביות. כמובן, זה לא אומר שלא כדאי ליטול קנאביס, אבל כן שכדאי לעשות את זה בצורה זהירה. נטילת קנאביס מחייבת רישיון וגם אחרי שקיבלתם אותו עליכם לבצע מידי פעם חידוש רישיון קנאביס. נטילה של קנאביס ללא רישיון היא עבירה על החוק, וכך גם העברה של קנאביס שניתן באישור למי שלא מורשה.

צמח הקנאביס

 

רישיון לקנאביס רפואי

רישיון לקנאביס רפואי ניתן לחולים במחלות כרוניות מתוך מטרה להקל על הכאבים שלהם. לא כל רופא יכול לתת את הרישיון הזה אלא רק מי שמטפל באותן מחלות. כאבים כרוניים שנגרמים כתוצאה מבעיה מסוימת גם הם יכולים לזכות ברישיון בתנאים מסוימים. יתר על כן, בתקופה האחרונה גם מי שמתמודדים עם מחלות נפשיות מסוימות זכאים לקבל את הרישיון הנכסף.

 

חידוש רישיון

התדירות שבה תצטרכו לחדש את רישיון הקנאביס שלכם תלויה ברופא שמאשר לכם אותו. הרישיון הארוך ביותר ניתן לטווח של שנה, אך בחלק מהמקרים הרופאים מעניקים אותו למשך חצי שנה בלבד. הדבר תלוי במצב הרפואי שלכם, ובצפי ההחלמה מהבעיה במידה ויש. בכל מקרה, אם המצב הרפואי שלכם לא השתה חידוש הרישיון הוא פרוצדורה פשוטה שלא אמורה להקשות עליכם.

 

ייעוץ רפואי לפני נטילת קנאביס

למרות שכיום יש קונצנזוס כמעט מוחלט על היתרונות הרבים שיש לנטילת קנאביס, אסור להקל בדבר ראש. עליכם לזכור שמדובר על חומר שיכול להשפיע על הנפש כמו גם על הגוף, ולכן את הנטילה שלו צריך לעשות רק אחרי התייעצות עם רופא. מומלץ גם להבין מהי הדרך הנכונה לצרוך את הקנאביס, כאשר כיום יש לא מעט דרכים ולכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה.

 

לסיכום

קנאביס רפואי יכול להיות בעל השפעות חיוביות על מי שסובלים מכאבים קשים או מחלות נפש שונות. כדי לקבל רישיון לקנאביס רפואי יש צורך בחתימה של רופא מורשה. גם אחרי קבלת הרישיון עדיין צריך לחדש אותו. זמן החידוש נע בין שנה לחצי שנה, תלוי בתוקף הרישיון שהרופא נתן.

ייעוץ רפואי לפני נטילת קנאביס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הלוטו
כל מה שחשוב לדעת על לוטו

הלוטו הוא משחק הימורים פופולרי, בו שחקנים בוחרים מספרים מתוך טווח מסוים, וזוכים בפרס אם המספרים שבחרו תואמים את המספרים שנבחרו בהגרלה. הלוטו מושך אליו

קרא עוד »