כך תעצבו את חדר הארונות שתמיד חלמתם עליו!

נמאס לכם לחטט בארונות בגדים עמוסים ומבולגנים ולהשקיע מאמץ רב כדי למצוא את המכנסיים שרציתם ללבוש היום? זה הזמן להפוך את חדר הארונות שקיים בחלום שלכם – למציאות! במאמר זה ניתן לכם טיפים כיצד לעצב חדר ארונות שלא רק יציג את כל הפריטים שלכם ויארגן אותם בצורה נוחה – אלא גם יהפוך את החיים שלכם לפשוטים יותר, וזאת מבלי לוותר על הסטייל. 

 

חישבו על הצרכים שלכם ועל המרחב שיש לכם

לפני שתתחילו לעצב את חדר הארונות, הקדישו רגע לחשוב על כל הצרכים שלכם והשטח הפנוי שעומד לרשותכם. חשבו על גודל ארונות קיר שתצטרכו, על סוגי הפריטים שיש לכם (נעליים, שמלות וכדומה) והכמות. מדדו את מידות החלל שמתאים לחדר הארונות וחישבו מה תהיה הפריסה הנכונה. שלב זה ידרוש מכם חשיבה מרובה ויצירתיות, אבל באמצעותו תוכלו להחליט החלטות חשובות שישמשו אתכם בהמשך.

לעצב את הארון

קבעו את הסגנון הנכון

עיצוב חדר הארונות הוא הזדמנות לבטא את הסגנון והטעם האישי שלכם! בחרו בסגנון עיצובי שיכול לשקף את האישיות שלכם ולשדרג את מראה החלל. זה יכול להיות סגנון עיצוב מודרני וצבעוני, כפרי ונעים או זוהר ויוקרתי- זה הזמן לתת לדמיון שלכם להשתולל. בחרו בצבעים, מרקמים ודפוסים שמהדהדים את האסתטיקה הרצויה שבחרתם.

קחו השראה מתמונות ברחבי האינטרנט והרשתות החברתיות. זה השלב הכיפי ביותר בתכנון חדר ארונות, אז אתם מוזמנים לקחת את הזמן…

 

ייעול פתרונות האחסון

חדר ארונות מאורגן הוא המפתח ליצירת שגרת בוקר קלה ויעילה יותר. חשוב שתשקיעו בפתרונות אחסון פרקטיים שיתנו מענה לצרכים הספציפיים שלכם. התקינו מדפים, מוטות תלייה ומגירות בהתאם לפריטים שלכם כך שהם גם יוצגו בצורה נוחה וגם ימקסמו את שטח האחסון.

ארונות הזזה הם פתרון נהדר למיקסום שטח- דלתות ציר עלולות לתפוס מקום כשהן נפתחות וזה לא אידיאלי בחדרי ארונות שלרוב גם ככה מצומצמים. חשוב שתוודאו שיש גישה טובה לכל שטח אחסון.

לעצב את הארון

תאורה ומראות

תאורה טובה היא חיונית בחדר הארונות שלכם. שלבו גופי תאורה רבים וזאת בכדי להבטיח שכל פינה של החדר תהיה מוארת היטב- כך שתוכלו לראות את הפריטים שלכם כמו שצריך. גם מראות הן חשובות- מדובר בפריט שהוא לא רק פרקטי אלא גם מוסיף אלמנט של זוהר. התקינו מראה או ארונות עם מראה וכך כל בוקר תוכלו לבחור את הלוק היומי בצורה נוחה וכיפית.

 

טאץ' אישי

בסופו של דבר, מה שיפוך את חדר הארונות שלכם לחדר החלומות הוא הוספת הנגיעות האישיות שלכם. מצאו דרך לשלב אלמנטים ויזואליים קטנים שמייצגים אתכם, לדוגמה לתלות תמונות, מזכרות מטיולים ועוד. חשבו על לשלב כיסא קטן בחדר שייצר אווירה נעימה ונוחה. תשקיעו בפרטים הקטנים- אם זה סלסלת אחסון מקושטת, ידיות מגירות מעוטרות וכדומה. כך תהפכו את חדר הארונות לכזה שהוא ממש שלכם.

לעצב את הארון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות
מה הן מיטות קומותיית נפתחות?

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום הריהוט. שכן, הטכנולוגיה המתפתחת והחדרים שהופכים ונהיים קטנים יותר ויותר (בבתים החדשים שנבנים) גורמים למומחים בתחום לצאת מהקופסא ולהביא

קרא עוד »