איזה מידע חשוב לתת לפני הזמנת מאמר אקדמי בתשלום?

כיום קשה למצוא עבודה בישראל בלי תואר ראשון. כמובן שניתן לעבוד במקצועות שלא דורשים לימודים אקדמיים, אך אפשרויות הקידום במקצועות כאלה הם דלים. אבל תואר אקדמי לא מתאים לכולם. לכן סטודנטים רבים פונים לעזרה של שירותי כתיבה אקדמית מקצועית. אבל איך בכלל מתנהלים מול שירותי כתיבה אקדמית? בטקסט תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על הנושא הזה.

 

איזה מידע חשוב לתת לפני הזמנת מאמר אקדמי

בדיוק כמו שלפני שמזמינים פיצה חשוב לעדכן את הפיצרייה בכל הציפיות שלכם לגבי הפיצה – כך גם חשוב לעדכן מראש את הכותב שלכם בכל הציפיות שלכם מהעבודה. לפני הזמנת עבודות אקדמיות מקצועיות משירות כתיבה, עליכם לספק את המידע הבא:

עבודות אקדמיות מקצועיות

נושא העבודה

הקפידו לספק נושא ברור ותמציתי עבור המאמר. זה יעזור לכותב להבין את המיקוד של המשימה ולאפשר לו לבצע מחקר מתאים. לא מספיק לכתוב "עבודה סמינריונית בחינוך", אלא צריך למקד את הכותב באופן מדויק יותר.

 

האורך הנדרש

חשוב לציין את האורך הנדרש של העבודה, ולא משנה אם המרצה הגדירה את העבודה לפני מספר העמודים או המילים. עדכון מראש באורך הנדרש של העבודה יעזור לכותב להבין את היקף המשימה ולהקצות את כמות הזמן והמאמץ המתאימים לביצוע הכתיבה. זכרו שאתם ככל הנראה לא הלקוחות היחידים של הכותב, והוא חייב לכתוב כמה עבודות במקביל.

 

סגנון הציטוט

סגנונות הציטוט הנדרשים משתנים בהתאם למוסד האקדמי והחוג הספציפי. ציון של סגנון הציטוט שבו הוגדר כי עליכם להשתמש במאמר, כגון APA, MLA או Chicago – מאוד יעזור לכותב. ציון סגנון הציטוט מראש יבטיח שהכותב ימלא אחר ההנחיות המתאימות לציטוט מקורות.

עבודות אקדמיות מקצועיות

דרישות או הוראות ספציפיות כלשהן

אם יש למרצה שלכם דרישות או הנחיות ספציפיות, כגון שימוש במקורות מסוימים או הכללת מידע מסוים – חשוב להקפיד לספק את המידע הזה לכותב בשלב מוקדם ככל הניתן.

 

המועד האחרון להגשת העבודה

אי אפשר להתעלם מהדדליין. יש לספק לכותב את המועד האחרון להגשת העבודה – כבר בעת הזמנת העבודה עצמה. היכרות מוקדמת עם הדדליין תעזור לכותב להקצות את הזמן שלו ביעילות ולהבטיח שהמאמר יועבר אליכם בזמן.

 

מה חשוב לעשות לפני הזמנת מאמר אקדמי בתשלום

חשוב לתקשר בצורה ברורה ככל הניתן עם הכותב לאורך תהליך הכתיבה. תקשורת ברורה ורציפה תבטיח שהתוצר הסופי יענה על הציפיות שלכם – ושל המוסד האקדמי שלכם. תקשורת טובה תהיה כרוכה במתן משוב מהר ככל הניתן או שליחה חזרה עם בקשות לתיקונים לפי הצורך. הכותב שלכם אמור להבין את הדרישות שלכם, אך גם אתם צריכים להיות זמינים וברורים לא פחות.

 

סיכום

לסיכום, כדי לקבל עבודה ברמה גבוהה – חשוב לערוך תיאום ציפיות ולתת לכותב שלכם כמה שיותר מידע מראש. כתיבה אקדמית בתשלום לא חייבת להיות עסק מסובך – אם יודעים מה לעשות.

עבודות אקדמיות מקצועיות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס הדמיה
מה זה קורס ויזואליזציה?

בעולמות הדאטה, אחת הדרכים היעילות ביותר לניתוח והבנה של נתונים שונים וכן הנגשתם לבעלי תפקידים שונים בארגון הינה הדמיית נתונים. או בשפה המדוברת: ויזואליזציה. קורס

קרא עוד »
תלמיד
מה כדאי ללמוד בגיל 30?

בשנות ה-70, ליועצים פיננסיים היו בעצם שתי אפשרויות קריירה: הם יכלו להפוך לסוכני מניות או סוכני ביטוח. דרכם נקבעה מראש והציפיות מהם היו פשוטות למדי.

קרא עוד »