איפה אפשר לקנות טלפונים במחיר אטרקטיבי

חנויות טלפונים הן מזמן לא האופציה היחידה לקניית טלפונים. במאמר הבא נרחיב על חמישה מקומות נוספים מהם ניתן לקנות טלפונים במחירים אטרקטיביים, ונרחיב על הפלוסים והמינוסים של כל מקום.

 

חנות טלפונים

קיימות מאות חנויות טלפונים בכל ברחבי הארץ, המציעות טלפונים מכל החברות והסוגים במחירים שווים. כל שניתן לעשות הוא לחפש חנות שקרובה לבית, לערוך השוואת מחירים עם חנויות אחרות ולקנות את הטלפון. לרוב, לחנויות ברמה גבוהה כמו הוט סטור קיים גם אתר אינטרנט שדרכו ניתן להזמין את הטלפון במשלוח. חשוב שתבחרו בחברה שמעניקה אחריות או טיפול במעבדה במקרה של תקלה במכשיר שלכם.

 

חברות סלולר

האופציה השנייה הצפויה ביותר היא חברות הסלולר השונות אשר מציעות טלפונים ועסקאות תשלום לטווח הרחוק הכוללות חבילות גלישה מגוונות. האופציה של חברות הסלולר נוחה מאוד מאחר ולעיתים ניתן לעשות מולם טרייד אין על מכשירים ישנים ולשלם על הטלפון החדש במשך כשנתיים או שלוש. חברות הסלולר אמינות מאוד מאחר והן חברות גדולות ולרוב יש להן מוניטין, מעבדות תיקון ושירותים נוספים.

 

חנות מוצרי חשמל

חנויות וחברות של מוצרי חשמל מייבאות גם כן טלפונים סלולריים ומוכרות טלפונים במחירים אטרקטיביים לעיתים עוד פחות מחברות הסלולר. חנויות מוצרי חשמל החלו לייבא ולמכור טלפונים בשנים האחרונות, והם כבר לא נשענים רק על מוצרי חשמל כמו בעבר. בכל חנויות מוצרי החשמל יש עמדה של טלפונים ניידים שם ניתן לנסות את המוצר, לראות אותו ולחוש אותו מה שעוזר לנו בהחלטת הקנייה של הטלפון הבא שלנו.

 

אינטרנט

קיימות ברשת עשרות חנויות אינטרנטיות למכירת טלפונים ואביזרים נוספים הקשורים לעולם הסלולר. לא תמיד החנויות מוכרות במחירים יותר אטרקטיביים מהמקומות האחרים אך לרוב הם מציעים בעת הקנייה מתנות ואביזרים ללא תשלום מאחר ורכשתם מהם את הטלפון. כדי להיזהר כאשר אתם קונים טלפונים במחיר אטרקטיבי מידי ומומלץ לדבר עם בעל החנות גם בטלפון ולוודא את אמינות האתר. חסרון נוסף בקנייה באינטרנט הוא שבמקרה של תקלה במכשיר לרוב החנויות לא מציעות שירות תיקונים.

 

חו״ל

מקום נוסף שמציע מחירים מעולים לטלפונים הוא אתרי קניות שונים בחו״ל. באופציה הזו המחיר לרוב מאוד אטרקטיבי אך גם הסיכון של הקנייה. כאשר אנו קונים מחנות ישראלית אנו יודעים שיש לנו כתובת וטלפון שאליהם ניתן לפנות במקרה של תקלה, אך באתר שאינו בארץ לרוב אין הרבה עם מי לדבר כאשר יש בעיה במשלוח או במכשיר הסלולר. במידה והחלטתם לקנות מאתר בחו״ל חשוב שתקראו ביקורות ותוודאו שהאתר אמין.

קיימים שלל מקומות למציאת טלפונים במחירים אטרקטיביים, ולכל מקום קיימים הפלוסים והמינוסים שלו. כאשר אתם קונים מכשיר בכמה מאות או אלפי שקלים, מומלץ שתבחרו בחנות פיזית  או לחילופין באתר אינטרנטי אמין אשר מציע גם שירות תיקונים ואחריות.

מכשירי סלולר

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא