העתיד כבר כאן! 5 טרנדים חמים לעיצוב המטבח בשנת 2023

מגוון העיצובים הקיימים למטבחים, יכולים לבלבל כל אחד מאיתנו. החלטנו לערוך סדר ולסקור בקצרה את עיצובי המטבח המובילים בשנת 2023. מוזמנים להכיר את העיצובים השולטים בשוק. כי בסופו של דבר, המטבח הוא מרכב הבית, מבלים בו כמה שעות במהלך כל יום ואין סיבה שהוא לא יהיה מעוצב באחד מהעיצובים שאתם אוהבים.

 

עיצוב מטבח בשנת 2023

קיימים טרנדים עיצוביים רבים. מטבחים מעוצבים 2023 לא דומים למטבחים של שנים קודמות. ניתן לקבל קטלוג מטבחים 2023 כדי להתרשם ממגוון העיצובים הקיימים.  בין עיצוב אחד למשנהו ניתן לגלות קווים מקבילים או להפך, ניגודים מוחלטים. אתם צריכים ללכת לפי הטעם והסגנון האישי שלכם. אין סיבה לשלב עיצוב מטבח שלא אוהבים ומתחברים אליו.

 

מטבח בעיצוב כפרי

העיצוב הכפרי נכנס אלינו כבר לפני שנתיים על מנת להישאר, הוא משדרג משנה לשנה אך הקו הכללי המנחה הוא שילוב של כמה שפחות צבע לא טבעי. הצבעים במטבח כפרים יכללו לרוב עץ לא צבוע, זכוכית, מתכת בגוונים עדינים ובכלל צבעי לבן או שמנת עדינים. ארונות מטבח כפרי יעוצבו במרבית הפעמים עם דלתות בעלות מסגרת כפולה, ידיות מסוגננות ומעניינות ומראה כללי עתיק ומעורר השראה. גם התאורה תשלב אור יום בדמות חלון גדול הפונה לשמש או אפילו תאורה צהובה המדמה את תאורת השמש הטבית.

 

מטבח בעיצוב מודרני

עיצוב מודרני הוא עיצוב בעל מראה עדכני ומינימליסטי, כמה שפחות דברים על השיש, קו נקי בעיצוב, קלאסיקה שולטת לצד נגיעות עיצוביות מרהיבות ביופיין. עיצוב כזה יכלול שילוב של גופי תאורה דומיננטיים המשרים קו עיצובי אחיד וידיות ארונות לא מובלטות. מוצרי חשמל כמו מקרר ומיקרוגל ישולבו בתוך ארונות המטבח במטח בעיצוב מודרני כחלק מתחושת המרחב שעיצוב כזה מנסה ליצור.

 

מטבח בעיצוב קלאסי

הקלאסיקה שולטת אצל כל מי שפחות מעוניין לשנות את המטבח שלו לפי טרנד עיצובי עדכני לתקופה קצרה. הרי הטרנדים מתחלפים כל תקופה. וכך, עיצוב במראה קלאסי ניתן לשינוי באמצעות אקססוריז למטבח כמו אגרטלים, מדפים, וילונות וגופי תאורה. גווני הארונות, וכל המראה הכללי יהיו קלאסיים ובהירים וכך הם יוכלו לשלב אלמנטים עיצוביים רבים בהתאם לרצון הלקוח.

 

מטבח זכוכית

מטבחים אלו משלבים ארונות זכוכית ועץ. הזכוכית מעניקה מראה יוקרתי וניתן לשלב אותה במגוון עיצובים קיימים. מטבח זכוכית הוא יקר יותר ממטבח עץ והוא נפוץ יותר אצל בעלי אמצעים. חשוב לדעת כי מטבח זכוכית דורש תחזוקה אחרת ממטבח ארונות עץ קלאסי.

 

מטבח פרובנס

מטבח זה משלב את עיצוב הפרובנס הצרפתי המוכר. הוא נותן מראה יוקרתי ואמיד והוא יוצר תחושת יוקרה מרעננת. לרוב ארונות מטבח בעיצובים אלו יהיו בגווני שחור הוא לבן, כהה או בהיר. במטבח קטן ההמלצה היא לא לבחור גוונים קטנים אלא להפך, לבחור גוון בהיר שיתן תחושת מרחב.

חלל מעוצב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תנור אינדוקציה
איך מבשלים בכיריים אינדוקציה?

בשנים האחרונות כיריים אינדוקציה פורצות לחיינו ומותקנות בבתים רבים בישראל. זהו מוצר חדש שמשנה את האופן בו אנחנו מבשלים. אינדוקציה לא דומה ללהבה פתוחה. בשביל

קרא עוד »
מטבחים מעץ מלא
5 יתרונות במטבחי עץ מלא

מטבחים כפריים מעץ מלא תמיד היו בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בשל המשיכה הנצחית והעמידות שלהם. בשנים האחרונות, יצרני מטבחי עץ אימצו מגמות עיצוב מודרניות

קרא עוד »
שמירה על היגיינה
6  טיפים לשמירה על היגיינה

מרגישים שיש מה לשפר בתאי השירותים הציבוריים במשרד, במוסד או השטח המסחרי שלכם? רוצים לשמור על היגיינה גם במקום המשמש ציבור רחב של מבקרים? מנל

קרא עוד »