זרי כלה מותאמים אישית ומשמעותיים: הוספת נופך מיוחד לחתונה שלך

כל אישה רוצה להיראות מיוחד ביום החתונה שלה. זו הסיבה שגורמת לכלות רבות להשקיע שעות רבות בחיפוש אחר השמלה המושלמת. זו שלא נראתה על אף אחת אחרת בעבר. עובדה זו הובילה אותנו לכתוב סדרת מדריכים בנושא שתציג בכל פעם את הבחירות המיוחדות ביותר שכל כלה יכולה לבצע. הפעם נתמקד בזרי הפרחים שמותאמים אישית לכל כלה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוסיפו נופך מיוחד לחתונתכם.

 

תכירו את זרי הכלה המיוחדים

בעבר היה נהוג להגיע אל חנות פרחים אקראית, לבחור בכמה פרחים לבנים ולשלב אותם יחד. הכלות של היום מגיעות עם קלאס. מרביתן יודעות שמאחורי כל פרח יש משמעות (ואלה שלא ידעו על כך עד עכשיו, צפויות לגלות זאת ברגעים אלו ממש). זרי הכלה המותאמים אישית הם כאלה שנבנים תוך שיחה מעמיקה עם הכלה.

במרבית המקרים הכלה מציגה את עצמה ומיידעת את הנציג בחנות אודות המסר שהיא רוצה להעביר באמצעות הזר. מדובר בהליך קצר למדי שמוביל ליצירת זר שאין כמותו. רוצים לדעת עוד על כך? קראו את השורות הבאות, בהן יוצגו 3 סוגי זרים עם משמעות שהותאמו באופן אישי לכלות.

זרי כלה מיוחדים

אפשרות מספר 1: זר ורדים אדומים

יכול להיות שאתם מופתעים כעת. שכן, בדרך כלל נהוג לבחור בזר ורדים לבנים שמתקשרים לאירועים חגיגיים. אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שהמדריך עוסק בזרים מותאמים אישית, כך שזהו זר ייחודי של כלה שרצתה להעביר מסר של אהבה ורומנטיקה. רגע לפני שנמשיך לאפשרות השנייה נציין שזהו זר מיוחד שניתן להשיג בחנות פרחים באשדוד סיטי בלבד.

 

אפשרות מספר 2: זר גיבסנית לכלה עדינה

כלה עדינה שרוצה להזמין זר כלה באשדוד, צריכה לבחור בזר גיבסנית לבנה שמשדר רוגע ותמימות. כלה שמעדיפה להעביר מסר של שמחה וססגוניות יכולה להזמין זר גיבסנית צבעונית ש"ישבור" את הלבן של שמלת הכלה הסטנדרטית.

זר כלה באשדוד

אפשרות מספר 3: זר פרחים טוליפים

אומרים שיש 2 סוגים של כלות בעולם: אלה שמעדיפות להיבלע בין האורחים ואלו שרוצות דווקא לבלוט. מי שנמנות מהסוג השני, צריכות לבחור בזר פרחים טוליפים (הלא הוא, זר צבעוני). הטוליפ נחשב לפרח שמסמל אהבה נצחית והתחלות חדשות. אם תשאלו אותנו, נאמר שאין בחירה טובה יותר מזו ליום החתונה.

חשוב לציין טיפ חשוב בהקשר זה – הטוליפ עלול לנבול במידה והוא לא מטופל באופן הולם. לכן, יש לרכוש אותו מחנות זרים מוכרת ומומלצת שתאפשר לכלה להחזיק בזר עמיד ויפיפה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן כל הפרטים שחשוב להכיר אודות זרי כלה שמותאמים אישית. עכשיו אתם יודעים שכל כלה באשר היא יכולה לבחור לוק שמעביר מסר חשוב שנוגע לה וליום המיוחד, יום חתונתה. נאחל כעת שבנות ישראל ידעו לבחור את הזר המתאים להן על הצד הטוב ביותר.

זרי כלה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נותן זר פרחים
מתי מתאים לתת זר פרחים

הענקת זר פרחים במתנה צפויה להעביר מגוון רחב של מסרים. מי מכם שמתכננים לתת במתנה זר מסוג זה, צריכים לקרוא תחילה את המדריך הנוכחי שיציג

קרא עוד »