מתי מתאים לתת זר פרחים

הענקת זר פרחים במתנה צפויה להעביר מגוון רחב של מסרים. מי מכם שמתכננים לתת במתנה זר מסוג זה, צריכים לקרוא תחילה את המדריך הנוכחי שיציג את המצבים הנפוצים שבהם מומלץ להעניק זר פרחים. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבחרו את הזר הנכון בזמן המתאים.

 

בעת ציון ימים מיוחדים

יש שורה ארוכה של מצבים שמתאים (ואף מומלץ) להעניק בהם זר כמתנה. מדובר למשל בימי הולדת, יום נישואין וימי חג. הקטגוריה השלישית שהוצגה בפניכם בשורה הקודמת, כוללת בתוכה את חגי השנה ואת ימי שישי שאי אפשר להתעלם מהם.

שכן, יש הנוהגים להעניק בכל סוף שבוע זר פרחים לבת הזוג או לאמא. שימו לב, אם תחליטו להכניס את מסורת זו לביתכם, תצטרכו לבחור אם תרצו למסור בכל פעם זר זהה לקודמו או שמא, תחליטו להעניק בכל פעם זר פרחים אחר. אין באפשרותנו לבחור עבורכם בהקשר זה. שכן, עליכם לבדוק מול מקבלת הזר את העדפתה.

מתי מתאים לתת זר פרחים

לאחר לידה

נשים אחרי לידה ישמחו לקבל מכם זר פרחים צבעוני וריחני של ונילה פרחים. שכן, זה ידוע שהפרחים מפיצים ריח נעים בחלל שגורם לתחושת רוגע ונינוחות שדרושה לכל יולדת. נמליץ לבחור בזר גדול ומרשים בגווני לבן – שמנת ולצרף אליו חבילת שוקולדים וברכה אישית.

 

כניסה לתפקיד חדש

אדם קרוב אליכם קיבל תפקיד חדש ומרגש במקום העבודה? אם כך, זו הזדמנות נפלאה להעניק לו זר מרשים ולאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך. רגע לפני שתבצעו את ההזמנה, נמליץ להימנע משליחת הזר אל ביתו של העובד ולהעדיף משלוח שיגיע ישירות למקום העבודה. כך המעסיקים ושאר העובדים שבמקום יוכלו לראות שמדובר באדם שעטוף בסביבה שדואגת ואוהבת אותו. נדגיש שגם זר זה צריך להגיע בצירוף מכתב אישי שיכלול שפע ברכות לכבוד קבלת התפקיד החדש.

 

מתלבטים לגבי התאמת הזר? תמיד אפשר להתייעץ!

יכול להיות שקראתם אודות התרחישים שבהם מומלץ להעניק זר פרחים והגעתם להבנה שאינכם יודעים מהו הזר המתאים לכל מצב. אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. רבים מאתנו לא מכירים במשמעויות שניצבות מאחורי הפרחים.

זו ההזדמנות לספר לכם שכל פרח מסמל משהו אחר ואתם צריכים להיות בטוחים בכך שתבחרו זר פרחים שתואם לסיטואציה. לכן, נמליץ ליצור קשר עם נציג מטעם החנות, טרם ההזמנה, כדי להתייעץ עמו בנוגע לבחירת הזר. לאחר שתעשו זאת, תקבלו כמה אפשרויות שונות, כך שתוכלו לבחור את הזר המתאים ביותר מכל הבחינות.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לבחור את הזר המתאים

זר פרחים נחשב למתנה נפוצה שניתן להעניק אותה בכל מיני תרחישים. בשלב זה אתם מכירים בעובדה זו וברור לכם שיש מצבים הנפוצים שבהם מומלץ להעניק זר שכזה. כעת נותר לנו רק לאחל שתבחרו תמיד את הזר המתאים שישמח את האדם שיקבל אותו.

זר פרחים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא