הבחירה שמשנה: כך תבחרו יין לבן שיתאים לארוחה!

יינות לבנים בדרך כלל מלווים ארוחות המבוססות על דגים, פסטות עם רטבים לבנים, פירות רעננים, קינוחים קלילים, ואף על פי שהחוקים הנוקשים בהתאמת יין לסוג הארוחה התרככו לאחרונה, עדיין מומלץ להגיש יין לבן עם מטעמים מעודנים וקלילים כדי שטעמו לא ייפגם בזמן הלגימה עם הארוחה. בבלנד תוכלו להזמין את היינות הלבנים המומלצים ביותר בלחיצת כפתור ישירות אליכם בתוך מספר ימי עסקים.

 

בלנד – הזמנת משקאות מכל הסוגים בלחיצת כפתור

בלנד חנות אלכוהול אונליין הינה חנות מקוונת לרכישת קפה, משקאות קלים ואלכוהול לצרכים פרטיים, למשרד, למסיבות ואירועים ולמסעדות ובתי קפה. בקלות ובנוחות תוכלו לבחור לעצמכם את המשקאות הרצויים ובלחיצת כפתור להזמינם עד פתח הבית ובית העסק או לבצע איסוף עצמי מהחנות הראשית שממוקמת בראש העין. באתר תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים על מנת לאחסן ולהגיש קפה, משקאות קלים ואלכוהוליים ואפילו חטיפים, לרכוש מתנות מקוריות ויפות ולגלות עוד הרבה הפתעות.

יין לבן

התאמת יינות לבנים לארוחה חגיגית

יין לבן הינו יין העשוי מזן של ענבים ירוקים או צהבהבים, בדרך כלל מסוג שרדונה וסוביניון בלאן הצרפתיים, פינו גרי האיטלקי או ריזלינג הגרמני. ניתן להפיק יין לבן גם מסוגים שונים של ענבים אדומים בהסרת הקליפה בעלת הצבע האדום העשיר. ישנו מנעד גוונים רחב מאד ליינות הלבנים שיכולים לנוע בין בהיר מאד וכמעט שקוף עד לצהבהב ענברי.

מקובל ונהוג להגיש יין לבן עם מאכלים מעודני טעם כגון פירות טריים, קינוחים קלילים מתוקים, מאכלים קלים כגון פסטות, דגים, צדפות ופירות ים ועופות שהתיבול שלהם עדין. רצוי להמנע מלהגיש יין לבן עם מאכלים עזי טעם, חריפים או מלוחים, כיוון שהטעם העז פוגם בטעמו של היין המתקבל על הלשון.

הבחירה בין יין יבש ויין חצי יבש

יין מוגדר כיבש או חצי יבש על פי כמות הסוכר שנמצאת בו, כאשר יין מתוק נחשב ליין שבו כמות הסוכר שנותרה בו גבוהה במיוחד. שימו לב כי נסיון לטעום יין על מנת 'לאבחן' אותו כיבש או חצי יבש לא ממש תניב תוצאות כיוון שחוש הטעם שלנו משתנה מאדם לאדם, ואפילו בוחני יין וותיקים יתקשו 'לנחש' מיהו היבש ומי חצי היבש מבלי לדעת איזה יין הם שותים.

היין היבש מתאים יותר למאכלים מתוקים כדי למנוע מצב של מתיקות יתר בפה וכדי לרענן את חוש הטעם, והחצי יבש מתאים למאכלים בעלי אופי שמנתי כדי להוסיף לו מעט גוון מתקתק ולהעשיר את טעם הארוחה שאתם אוכלים.

 

בלנד – יינות לבנים בלחיצת כפתור

בלנד הינה חנות מקוונת להזמנת משקאות קלים, משקאות אלכוהוליים, קפה ועוד לשימוש פרטי, למשרד, למסיבות ואירועים וגם למסעדות ובתי קפה. באתר תוכלו גם למצוא מתנות ואביזרים נלווים לבית ולמשרד.

יין לבן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא