לא שוברים את הכיס: אלה המלונות הכי משתלמים בירושלים

מתכננים חופשה בירושלים ופוחדים לסיים אותה עם חור בכיס? ריכזנו לפניכם רשימה מנצחת של מלונות ומקומות לינה בעיר הקודש, שיאפשר לכם ליהנות מחופשה בלתי נשכחת בראש שקט. נשמע לכם טוב מדי? כל הפרטים לפניכם.

 

לטייל בזול בארץ, האם זה אפשרי?

חופשה בישראל יכולה להיות יקרה, עד כדי כך שמטיילים רבים מעדיפים לטייל בחו"ל ולמרבה ההפתעה – ברוב המקרים אכן מדובר בחיסכון משמעותי. ובכל זאת, תשמחו לגלות שאפשר לטייל ברחבי הארץ בלי לקחת משכנתא ואפילו חופשה בעיר שוקקת חיים כמו ירושלים יכולה להיות כזאת.

ישראל

מלונות בירושלים

אם אתם מחפשים מלון בירושלים אבל חושבים שזה בלתי אפשרי ליהנות מחופשה זולה בעיר הבירה של ישראל, תחשבו שוב – בירושלים יש לא מעט אפשרויות לינה זולות, שיאפשרו לכם לסיים את החופשה עם עודף בכיס, אפילו אם אתם מטיילים בהרכב משפחתי – מלונות שווים, דירות אירוח ועוד.

 

לינה בתקציב נמוך – המלונות הכי שווים בירושלים

אם חשבתם שאין מלונות זולים בירושלים אתם חייבים לבדוק את המקומות הבאים, אבל כדאי שתזכרו – הם אוזלים מהר, אז אם מצאתם מקום שמוצא חן בעיניכם שריינו אותו בהקדם.

 

בית מודרני בלב נחלאות (Modern Home In The Heart of Nahlaot)

מלון דירות מקסים הממוקם בסמוך לאטרקציות מרכזיות ומקומות בילוי. במלון יחידות דיור מאובזרות היטב עם חדר רחצה פרטי, טלוויזיה, פינת בישול, אינטרנט אלחוטי ועוד. המחירים נוחים והאווירה נעימה.

 

מייק'ס האוס (Mike's House Jerusalem)

בית הארחה נוסף המתאים למטיילים שרוצים להתפנק בתקציב נמוך. חדרי המקום חמים ונעימים, השירות אדיב ודלפק הקבלה עומדת לרשותכם 24/7. בנוסף, תיהנו משירותים שונים כמו בר קוקטיילים, טרקלין, מרכז עסקים ונוף יפהפה.

 

אחוזת ירושלים (Jerusalem Mansion)

אם כבר לינה בירושלים, אז בסטייל אותנטי ומה טוב יותר מאשר אחוזת אבן מרשימה הניצבת על צלע ההר? אמנם תצטרכו להיעזר בתחבורה ציבורית או רכב על מנת להגיע למרכז העיר, אך הנוף, אמבט העיסוי והמסעדות שמסביב, שווים את זה.

 

מלון פרימה פארק ירושלים (Prima Park Hotel Jerusalem)

מלון 4 כוכבים המציע לוקיישן מעולה ופסיליטיז ברמה גבוהה, במחיר נוח לכל כיס. חדרי האירוח מרווחים במיוחד ומומלצים במיוחד אלה שבקומה העליונה, הנהנים מנוף פנורמי עוצר נשימה. מה שנקרא – הכי Value for Money שיש.

 

נוף ירושלים שלי (My Jerusalem View)

במרכז העיר, בסמוך לאטרקציות ומקומות בילוי, שוכן מקום האירוח המקסים הזה, אשר מציע חדרים מאובזרים בכל טוב, כך שלא יחסר לכם דבר. נוסף למתקנים מעולים, גם הנוף מדהים והמחיר בהחלט משתלם. לסיכום, חופשה בירושלים יכולה להיות הרבה יותר זולה ממה שחשבתם, אפילו אם אתם מטיילים בהרכב משפחתי או בשיא עונת התיירות. ריכזנו לפניכם כמה מקומות שיעזרו לכם לתכנן אחת כזו.

בתי מלון בירושלים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא