מתי תצטרכו לבצע תיקון לדלת?

זה קורה לכל אחת ואחד מאתנו. אנחנו ניצבים מול פריט או רהיט שמצריך תיקון ומשכנעים את עצמנו שאפשר להסתדר עם המצב כפי שהוא. תרחיש זה אירע לנו לפני כמה ימים עם והבנו שהגיע הזמן לשבור את ההתלבטות הממושכת ולהעלות סדרת מדריכים שתעשה סדר בנושא. מדריך זה הוא הראשון בסדרה והפעם נעסוק במצבים שבהם צריך לבצע תיקון מידי לדלת. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתפסיקו לדחות משימות שונות שאתם צריכים לבצע.

 

מצב מספר 1: הדלת לא ננעלת

קרה לכם פעם שניסיתם לסובב את המפתח במנעול הדלת שוב ושוב, אך נתקלתם בהתנגדות? מסתבר שמדובר בתרחיש שקורה לרבים מאתנו והוא מצריך תיקון מידי. במקרים מסומים מדובר רק בניקיון פשוט של המנעול שצבר כמות גדולה של אבק. במקרים אחרים מדובר בחפץ קטן שחוסם את השקעים הייעודיים של הבריח, כך שהם מונעים את פעולת הנעילה.

תיקון דלתות

מצב מספר 2: המפתח נתקע בתוך המנעול

אתם לא צריכים להיות מוכשרים במיוחד בשביל לגלות שהמפתח שסובבתם בתוך הציר נשאר שם באופן חלקי, כאשר חלק נוסף שלו נמצא בין אצבעותיכם. מדובר בתרחיש מוכר שקורה לא פעם לרבים מאתנו ומצריך הליך מקצועי של תיקון דלתות בהול. שכן, במצב שכזה, צריך להישאר בקרבת הדלת ולמצוא פתרון הולם שיביא להוצאת המפתח מבלי לפגוע בצילינדר או בדלת עצמה.

 

מצב מספר 3: הדלת נתקעת באמצע

סביר להניח שאתם מכירים מקרוב את הרגע הזה שבו אתם פותחים את הדלת והיא נתקעת באמצע הפתיחה. כך שנותר אזור מצומצם במיוחד שצריך לעבור דרכו. במצב שכזה צריך לבצע תיקון מידי, כדי למנוע החמרה. מי שלא יתקנו את הדלת בזמן, עשויים לגלות שבשלב כזה או אחר היא תיתקע מיד בעת פתיחתה, כך שלא ניתן יהיה לעבור דרכה כלל.

רגע, אז למי פונים במצבים כאלה?

כל התרחישים שהוצגו לעיל מצריכים פנייה בהולה למנעולן. שכן, זה מחזיק בכל הכלים הדרושים ובידע שיאפשרו לו לטפל בתיקונים השונים על הצד הטוב ביותר. נמליץ בהזדמנות זו לפנות למנעולן מוסמך שהומלץ לכם על ידי מכרים או גולשים ברחבי הרשת. את חוות הדעת האמינות ביותר אודות בעל מקצוע זה, תוכלו למצוא בלשונית הביקורות של גוגל, בפורומים שנוגעים לתחזוקת הבית ועוד. נדגיש שמדובר בבעל מקצוע שצפוי לאחוז במפתח הכניסה לבית או לעסק שלכם. כך שחשוב שתהיו בטוחים בכך שהוא לא רק מכיר את ההליך, אלא גם מבצע אותו באמינות.

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו אתם יודעים מהם המצבים שיצריכו מכם פנייה לבעל מקצוע שיתקן את הדלת. בשלב זה נותר לכם רק להיות מודעים לתרחישים אלה ולהשתדל שלא לדחות יותר את הטיפול בהם, כדי שלא תמצאו את עצמכם תקועים מחוץ או בתוך הבית, ללא יכולת לנעול את הדלת.

תיקון דלתות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא