למה חשובה ההשקעה בדלתות פנים ואיך תעשו זאת

דלתות פנים איכותיות הם מרכיב חשוב ומהותי בבית, הם אוטמות רעשים ומונעות הפרעות בין בני הבית, הם עוזרות בחיסכון בחשמל בעת הדלקת המזגן, הם שומרות על הפרדה ותיחום בין החדרים השונים ויכולות ממש לחוות את הבית אחרת.

דלת לא איכותית תגרום להרבה בעיות כגון רעש שעובר מחדר לחדר, חום או קור שמתפשט בבית ולא נעצר בדלת, ריחות או סוגי רטיבות שונים במקרה של חדרי שירותים ואמבטיה.

 

מה חשוב כל כך בדלת פנים?

דלת היא השער לחלל הבית, והיא גם השער לחדר השינה או העבודה בבית שלנו. 2 אחים שגרים בחדרים צמודים לדוגמא יסבלו הרבה מרעש אחד של השני במקרה שהדלת היא לא איכותית. דלת חדר האורחים בבית היא חשובה כדי לייצר מרחב פרטי ונוח לאורחים שלכם בבית, והם ירגישו בנוח להגיע ולהתארח כאשר הם יודעים שהדלת איכותית ולא שומעים דרכה.

דלתות פנים איכותיות יבודדו ודד חום וקור, וכשתרצו להדליק מזגן בחדר השינה נניח, דלתות פנים מעוצבות ואיכותית יאטמו טוב את החדר ומיזוג החדר יהיה יעיל, וכתוצאה מכך המזגן יבזבז פחות חשמל במיזוג החדר.

 

מה חשוב שיהיה בדלת פנים?

החומרים שממנה היא עשויה וההשפעה שלהם על האיטום שהדלת מייצרת חשובים ביותר, וכמובן איכות הדלת ואורך חיי המוצר שלה. ישנם דלתות זולות שעושות את עבודת האיטום באופן מצויין אך מחזיקות מספר שנים מועט בגלל החומרים שמהם הדלתות עשויות.

ידית הדלת ואיכות מנגנון הנעילה חשובים אף הם, ויכולים לגרום להרבה אי נעימויות במקרה והדלת ננעלת ללא אפשרות לפתוח אותה או במקרה שהידית מתפרקת מהמקום. ולכן חשוב להקפיד גם על הידיות ומנגנון הנעילה בדלת.

 

 מה העלות של דלת פנים איכותית?

מחיר דלת פנים יכול לנוע ממאות שקלים בודדים ועד לעשרות אלפי שקלים במקרים של דלת איכותית מעוצבת, לרוב מחיר הדלתות יגיע ללא התקנה ויתווסף לזה מחיר התקנה בנפרד. חשוב לנסות להחליף מספר דלתות בבית במקרה שמחליטים להחליף כדי לחסוך בתהליך ההתקנה. כמובן שמחירי הדלת וההתקנה כוללים גם את המשקוף שאותו מחליפים ביחד עם כל הדלת, אך חשוב לוודא זאת מול ספק הדלתות או המתקין.

 

איך ניתן להחליף את דלתות הפנים בבית?

כמובן שניתן לעשות זאת לבד, אך מומלץ ביותר להחליף את כל הדלתות בבית ביחד ולקחת מתקין שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. מתקין טוב יוכל לסיים 5 התקנות תוך כמה שעות ולא למשוך את זמן העודה יותר מזה. מומלץ לקבוע איתו ביקור ראשוני כדי שיראה וייתן המלצות על החלפת הדלתות והם כדאי לשנות משהו במשקוף או בדלת עצמה לפני ההתקנה.

 

סיכום

ההשקעה בדלתות פנים חשובה לאיכות החיים בבית, יוצרת מרחב מחיה נכון ונוח לכל דיירי הבית, ואף לאורחים, חוסכת בחשמל על ידי איטום החללים השונים בבית, ויוצרת מראה נעים וחדש בבית.

דלתות פנים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא