למה נשים רבות מעדיפות קורס הכנה ללידה אונליין על פני קורס פרונטלי

קורס הכנה ללידה הינו חשוב מאוד לכל יולדת עתידית וכמו כן לבן או בת זוגתה אם מתכוננת לידה טבעית או לא.

ישנם קורסים במתכונות שונות ועם דגשים אחרים אם באונליין או באופן פרונטלי.

ישנן נשים שמעדיפות לעבור את הקורס אונליין, מדוע והאם הן יעברו את אותן התכנים?

 

קורס הכנה ללידה

ישנו מגוון רחב של סוגי קורסים, דגשים שונים, שיטות וטכניקות אחרות וכמובן שכולן טובות וכל אחד מתאימה למנחה/מטפלת וכמובן ליולדת העתידית ולמלווה שלה. שיטת ההיפונוברית'ינג היא השיטה שמוצעת על ידי תימור נמדר – בשביל האישה  – שיטת הכנה ללידה או פשוט כגישה לחיים המבוססת על מחקר ושילוב בין הידע הקדום לעידן המודרני.

 

איזה קורסים מוצעים

את הקורסים המוצעים בשיטה זו שתפורט בהרחבה בהמשך ניתן לקחת בצפון הארץ ובמרכז ובנוסף כיום ניתן לקחת גם קורס הכנה ללידה אונליין, בקורס ההכנה אונליין התלמידים יקבלו את אותם התכנים רק שיוכלו לעשות את זה מהבית, מחופשה, לעשות זאת יחד או בנפרד. בקורס אונליין ישנם ארבעה מפגשים – שלושה מהם קבוצתיים למשך שעתיים וחצי והרביעי הינו מפגש פרטי עם תימור. הזוג יקבל את חוברת הקורס וקיבצי שמע להרפיות.

 

שיטת היפנובירת'ינג

השיטה פועלת מתוך הבנה עמוק של פעולת המערכת הפיזיולוגית שמתפקדת בלידה מה השפעת המערכת על הנפש ואיך אפשר לנהל את ההשפעות השונות. השיטה הומצאה על ידי ד"ר גרנטלי דיק ריד – מיילד אנגלי שנחשף בזמן עבודתו לפערים הגדולים שהוא מוצא בין לידה ללידה ובין אישה ולאישה. הדוקטור פתח והציג בספרו את הטענה כי אם הפחד לא נוכח בלידה גם הכאב לא יהיה נוכח מתוך העובדה שהפחד מכווץ את העורקים המובילים אל הרחם וכך הכאב מתרחש.

 

מה לומדים בקורס

במהלך הקורס הזוג ילמד לעומק את תהליך הלידה בפן הפיזי והמנטלי שלה, יקבלו כלים ממשיים לשיכוך הכאב וקידום צירים ולידה במידת הצורך כמו עיסויים, הרפיות, תנועות, נשימות ותנוחות מותאמות למצב ההריון המתקדם. תוכלו לדבר ולשתף על חששות לקראת הלידה, תבחרו בצורה מושכלת ורגישה את מקום הלידה ותפקיד המלווים, איך מתנהלים מול הצוותים הרפואיים וכמובן טיפים על הימים הראשונים וההתמודדות עם המציאות החדשה שתקומו אליה בוקר אחד.

 

למה זוגות מעדיפים לקחת את הקורס אונליין

הסיבות מגוונות וכמובן משתנות מזוג לזוג – יכול להיות שיהיו זוגות שמעוניינים בקורס של תימור בשיטת ההפינוברית'ינג ואינם יכולים להגיע באופן פיזי לקורסים במרכז או בצפון, זוגות אחרים עשויים להרגיש יותר בנוח כשהם לא חשופים באופן פיזי אלא רק דרך המסך.

 

 לסיכום

קורס האונליין הוא פתרון מעולה לכל זוג שמעונין בקורס הכנה ללידה ומבין את החשיבות שלו אך מסיבות שונות מעדיף להישאר באזור הנוחות שלו ולקבל את אותם התכנים בהתחשבות ורגישות דרך המחשב.

אישה עם תינוק

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס הדמיה
מה זה קורס ויזואליזציה?

בעולמות הדאטה, אחת הדרכים היעילות ביותר לניתוח והבנה של נתונים שונים וכן הנגשתם לבעלי תפקידים שונים בארגון הינה הדמיית נתונים. או בשפה המדוברת: ויזואליזציה. קורס

קרא עוד »
תלמיד
מה כדאי ללמוד בגיל 30?

בשנות ה-70, ליועצים פיננסיים היו בעצם שתי אפשרויות קריירה: הם יכלו להפוך לסוכני מניות או סוכני ביטוח. דרכם נקבעה מראש והציפיות מהם היו פשוטות למדי.

קרא עוד »