מהן העלויות של קורס עבודה בגובה

עבודה בגובה היא תחום מקצוע הקיים באנושות עוד מלפני המון שנים.

כבר לאורך ההיסטוריה נבנו מבנים גבוהים שונים אשר ניסו לייצג את כוחן הרב של תרבויות שונות.

כיום עבודה בגובה אינה קשורה רק לתחום הבנייה ומכילה בעצמה עוד מגוון רחב של תחומים הדורשים את ההבנה וההתמחות בלעבוד כאשר נמצאים בגובה רב מעל פני האדמה.

אך על מנת לעבוד בגובה יש לעבוד בגובה במדינת ישראל קיים חיוב לעבור קורס עבודה בגובה. אז מה בעצם תקבלו מהקורס עבודה בגובה? וכמה יעלה לכם כל העניין ?

 

קורס עבודה בגובה – שליטה בעבודה שלכם באופן הטוב ביותר

במהלך הקורס לומדים הסטודנטים מגוון רחב של חומר תיאורטי ומעשי שיעזור להם לשלוט טוב יותר בעצמם כאשר הם עובדים בגובה. במהלך הלמידה בקורס רוכשים חברי הקורס כלים רבים להתמודדיות עם סיטואציות שעלולות להיות מורכבות במקצוע העודה בגובה שלהם. חשוב להבין שעל מנת להיחשב אדם שעבר את קורס העבודה בגובה יש לקבל מספר אישורים.

בעקרון האישור המרכזי יינתן לכם על ידי הארגון או המוסד שבו בחרתם לעבור את הקורס. אך עליכם לוודא לפני תחילת הקורס כי המוסד או הארגון בו עברתם את הקורס, אכן מומסך לתת תעודות הכשרה לעבודה בגובה. ניתן לאשר זאת על ידי בדיקה אם הקורס שאליו הלכתם מאושר על ידי משרד התמ"ת כיוון שבאופן עקיף האישור אשר יינתן לכם יהיה אישור של משרד התמ"ת ולא של הארגון עצמו.

יש לציין כי קורס עבודה בגובה יאפשר לכם לעבוד בגובה כמה שתרצו אך לא בכל מקצוע. קיימים מקצועות שונים אשר יידרשו מכם להפגין יכולות נוספות על אילו שלמדתם בקורס בכדי להתקבל לעבודה למשל עבודה בהרמת במות או בסנפלינג. בנוסף לכך על העוברים קורס עבודה בגובה לקבל קורסים והכשות נוספות במשך השנתיים הבאות מקבלת רישיון העבודה בגובה.

 

עלות הקורס וטווח המחירים אליו תיחשפו

עלות הקורס אינה קבועה ויכולה להשתנות בעקבות פרמטרים שונים שישפיעו על עלות מכיני הקורס לכם. אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר הוא מספר משתתפי הקורס. לרוב כאשר מספר משתתפי הקורס גדול יותר כך המחיר של הקורס נמוך יותר.

על אף היכולת הניידית בעלויות הקורס קיים טווח מסויים בו המחיר צריך לנוע והוא בין 2000 שקלים חדשים ל 2500 שקלים חדשים. ישנן מלגות שונות או הנחות שייתאפשרו לקבוצות אוכלוסייה מסוימות. חלק מהן הן למשל קבוצת החיילים המשוחררים שיוכלו ללמוד את הקורס על חשבון פיקדון השחרור שלהם.

חשוב להבחין בעובדה שגם קורסי הרענון השונים עלולים להוסיף עלות למה שמציע הקורס. כל הכשרה נוספת עלולה לעלות עוד 100-200 שקלים חדשים. לכן במידה ואתם לא רוצים לשלם רק על הקורס, קיימים קורסים שונים שמציעים גם הכשרות לאחר הקורס אך במחירים של 4000- 5000 שקלים חדשים.

 

זכרו כי אתם מוזמנים להמשיך ולחקור

במידה ועלויות קורס העבודה בגובה גדולות לכם מידי תוכלו להמשיך ולבדוק על הקורסים הזולים יותר. אך יחד עם זאת עליכם לשים לב לכך שהקורס מאושר על ידי משרד התמ"ת.

פועלים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס הדמיה
מה זה קורס ויזואליזציה?

בעולמות הדאטה, אחת הדרכים היעילות ביותר לניתוח והבנה של נתונים שונים וכן הנגשתם לבעלי תפקידים שונים בארגון הינה הדמיית נתונים. או בשפה המדוברת: ויזואליזציה. קורס

קרא עוד »
תלמיד
מה כדאי ללמוד בגיל 30?

בשנות ה-70, ליועצים פיננסיים היו בעצם שתי אפשרויות קריירה: הם יכלו להפוך לסוכני מניות או סוכני ביטוח. דרכם נקבעה מראש והציפיות מהם היו פשוטות למדי.

קרא עוד »