מה הוא הגודל המומלץ לארונות מטבח?

אחת ההחלטות החשובות ביותר בעיצוב ארונות מטבח בהתאמה אישית היא גודל הארונות. גודל הארונות יקבע את המראה הכללי והפונקציונליות של המטבח. אם הארונות יהיו קטנים מדי, הם עשויים להיראות צפופים ולגרום לחלל להרגיש עמוס. מצד שני, אם הארונות גדולים מדי, הם עלולים להשפיע על החדר וליצור מראה לא מאוזן. לכן, חשוב לבחור את הארונות בגודל המתאים למטבח שלכם.

עיצוב ארונות מטבח בהתאמה אישית הוא חלק חיוני ביצירת מטבח פונקציונלי ואסתטי. אחד השיקולים החשובים ביותר בעת עיצוב ארונות מטבח הוא הגודל שלהם. הגודל המומלץ לארונות מטבח תלוי במגוון גורמים, ביניהם גודל חדר המטבח, הפריסה של הארונות וכמובן הצרכים וההעדפות האישיות שלנו.

 

מהו הגודל המומלץ?

באופן כללי, ארונות מטבח צריכים להיות בעומק של בין 50 ל – 80 סנטימטר. עומק זה מספק מקום רב לאחסון כלים, סירים ומחבתות, וכלי מטבח חיוניים אחרים. עם זאת, רוחב הארונות יכול להשתנות בהתאם לצרכים האישיים שלנו.

לדוגמה, ארונות המשמשים לאחסון כלים צריכים להיות ברוחב של 50 סנטימטר לפחות, בעוד הארונות המשמשים לאחסון סירים ומחבתות צריכים להיות ברוחב של 70 סנטימטרים לפחות לפחות. אליה ארונות בעיצוב אישי ידעו להתאים את ארון המטבח המושלם למטבח שלכם.

גובה הארונות הוא שיקול חשוב נוסף. ברוב המקרים, הארונות צריכים להיות בגובה של בין 100 ל – 120 סנטימטרים. לגובה זה יהיה נוח לרוב דיירי הבית להגיע והוא מספק מקום אחסון בשפע. עם זאת, אם חלק מדיירי הבית גבוהים או נמוכים במיוחד, ייתכן שיהיה צורך להתאים את גובה הארונות בהתאם.

ארונות מטבח

מה כדאי שניקח בחשבון בעיצוב הארונות?

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​תכנון ארונות מטבח הוא פריסת המטבח. לדוגמה, אם במטבח יש הרבה שטח דלפק, ייתכן שיהיה צורך בפחות ארונות. מצד שני, אם המטבח קטן יחסית, מקסום שטח האחסון צריך להיות בראש סדר העדיפויות. במקרים אלו ניתן להשתמש בארונות גבוהים יותר או ארונות המגיעים עד התקרה ליצירת שטח אחסון רב יותר.

כאשר מעצבים ארונות מטבח בהתאמה אישית, חשוב לקחת בחשבון גם את הצרכים וההעדפות האישיות שלנו. לדוגמה, אם אתם נהנים במיוחד מבישול ואפייה, אולי כדאי לדרוש יותר מקום אחסון עבור כלי מטבח ומכשירי חשמל שונים. מצד שני, אם אתם לא מבשלים לעתים קרובות, יכול להיות שתעדיפו פחות ארונות ויותר שטח פתוח במטבח.

 

לסיכום,

הגודל המומלץ לארונות מטבח תלוי במגוון גורמים, לרבות גודל המטבח, הפריסה שלו והצרכים וההעדפות האישיות שלנו. כאשר מעצבים ארונות מטבח בהתאמה אישית, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הללו כדי להבטיח שהארונות יהיו פונקציונליים, אסתטיים ויענו על הצרכים האישיים שלנו, כך נוכל להבטיח שנעצב את ארונות המטבח עליו אנחנו חולמים כבר שנים רבות.

ארונות מטבח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תנור אינדוקציה
איך מבשלים בכיריים אינדוקציה?

בשנים האחרונות כיריים אינדוקציה פורצות לחיינו ומותקנות בבתים רבים בישראל. זהו מוצר חדש שמשנה את האופן בו אנחנו מבשלים. אינדוקציה לא דומה ללהבה פתוחה. בשביל

קרא עוד »
מטבחים מעץ מלא
5 יתרונות במטבחי עץ מלא

מטבחים כפריים מעץ מלא תמיד היו בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בשל המשיכה הנצחית והעמידות שלהם. בשנים האחרונות, יצרני מטבחי עץ אימצו מגמות עיצוב מודרניות

קרא עוד »
שמירה על היגיינה
6  טיפים לשמירה על היגיינה

מרגישים שיש מה לשפר בתאי השירותים הציבוריים במשרד, במוסד או השטח המסחרי שלכם? רוצים לשמור על היגיינה גם במקום המשמש ציבור רחב של מבקרים? מנל

קרא עוד »