מה היתרונות בלימוד ייעוץ זוגי

הצורך בייעוץ זוגי עולה עם השנים. רמות הסטרס והלחץ בו אנו נתונים, עולים משנה לשנה ולא פלא שהם משפיעים ישירות על ההתמודדות הזוגית שלנו. החלטתם להתפתח בתחום מבוקש ולפנות ללימודי ייעוץ זוגי, אתם רק מחפשים לשמוע את היתרונות שבלימוד טיפול זוגי? הגעתם למקום הנכון. אז בואו נמשיך.

מקצוע עם שליחות

לאחר לימודי ייעוץ זוגי תהנו ממקצוע עם שליחות בעל משמעות. תוכלו לסייע מידי יום לזודות העומדים במצבים לא נעימים. אתם תהיו האנשים הטובים באמצע הדרך, אלה שעוזרים להורים ולילדים לחיות בקן משפחתי חמים ונעים. אין סיפוק גדול מלעזור לבני זוג העומדים לפני גירושין ולמנוע מהם לעשות את הצעד הזה.

לומד ייעוץ זוגי

הזוגיות שלכם תשתפר

אין מה לעשות, יועץ זוגי מקבל במהלך הלימודים כלים ופרקטיקות ליישום על הזוגיות שלו… כך גם הוא נהנה מחוסן זוגי וההתמודדות הזוגית הופכת לנעימה ומצמיחה. כך כבר לא תמצאו את עצמכם מבוהלים ממשברים זוגיים נפוצים. אתם תדעו מה נכון לעשות במקרים כאלה ותתחילו להנות מחיי משפחה רגועים ושלווים.

 

מקצוע מבוקש ומפרנס

הביקוש ליועצים זוגיים מקצועיים רק עולה ועולה עם השנים. לאחר שתלמדו ייעוץ זוגי במקום מוביל המכשיר יועצים מקצועיים ומוסמכים בתחום, תוכלו להתחיל להתפרנס בכבוד מהמקצוע שרכשתם.

 

אפשרויות תעסוקה רבות

תוכלו לעבוד באופן עצמאי, דרך עמותה או להעביר הדרכות קבוצתיות. ניתן להתפתח מקצועית ולהנות מאפשרויות תעסוקה רבות. עליכם רק לבחור את מה שמתאים לכם.

 

מי יכול ללמוד ייעוץ זוגי?

כדי להיות יועץ זוגי נדרשות יכולות שונות. אם יש לכם תעודת בתחום הטיפול ואתם רוצים להרחיב את ההתמחות שלכם, ייעוץ זוגי יתאים לכם. ייעוץ זוגי משתייך לתחום הטיפולי וגם הוא מצריך יכולת הכלה והקשבה, יכולת הפרדה לצד מקצועיות ורגישות. פסיכולוגים, עובדים סוציאליים וכדומה, יתאימו בעדיפות ראשונה ללימודים אלו. אך גם אם אין לכם תואר טיפולי כלשהו, תוכלו לבצע הסבת מקצוע לתחום הטיפולי.

 

אילו כישורים חשובים לפונים ללימודי ייעוץ זוגי?

במרבית המכללות הקבלה ללימודים מותנית על בסיס ראיון אישי. חשוב שליועץ הזוגי יהיו הכישורים שהרחבנו קודם לכם: יכולת הכלה וגמישות מחשבתית, יכולת הפרדה מקצועית, רגישות לזולת ונתינת אמון בבני אדם.

 

לסיכום

לימודי ייעוץ זוגי מומלצים לבעלי תואר בעלי כישורים הנדרשים לתחום הטיפולי. כפי שסיכמנו כאן ניתן לראות כי לימודים אלו מקנים ללומד אותם, מקצוע עם משמעות ושליחות אמיתית. אין סיפוק גדול מלעזור לבני זוג להנות אחד מהשני ולמנוע מהם לפרק את החבילה. מדובר במקצוע מפרנס ומבוקש.

הביקוש ליועצים זוגיים מקצועיים לא יורד עם השנים, אלא להפך. חשוב שתפנו ללמוד דווקא במקום מקצועי ומוכר כמו מכללת ארבל או כל מכללה אחרת מוכרת ומובילה. לפני שאתם נרשמים ללימודים אלו, חשוב שתעברו מבחן אישיות שיאשר שאתם אכן מתאימים ללימודים אלו. בהצלחה.

לומד ייעוץ זוגי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס הדמיה
מה זה קורס ויזואליזציה?

בעולמות הדאטה, אחת הדרכים היעילות ביותר לניתוח והבנה של נתונים שונים וכן הנגשתם לבעלי תפקידים שונים בארגון הינה הדמיית נתונים. או בשפה המדוברת: ויזואליזציה. קורס

קרא עוד »
תלמיד
מה כדאי ללמוד בגיל 30?

בשנות ה-70, ליועצים פיננסיים היו בעצם שתי אפשרויות קריירה: הם יכלו להפוך לסוכני מניות או סוכני ביטוח. דרכם נקבעה מראש והציפיות מהם היו פשוטות למדי.

קרא עוד »