מה זה קורס ויזואליזציה?

בעולמות הדאטה, אחת הדרכים היעילות ביותר לניתוח והבנה של נתונים שונים וכן הנגשתם לבעלי תפקידים שונים בארגון הינה הדמיית נתונים. או בשפה המדוברת: ויזואליזציה. קורס ויזואליזציה הינו קורס קצר וממוקד מאוד המקנה לתלמידים את היסודות החשובים בהדמיית נתונים.

לפניכם הצצה קטנה לקורס ויזואליזציה הכוללת פירוט מבנה הקורס, סילבוס, תנאי קבלה וקהל יעד. קורס ויזואליזציה – כל מה שרציתם לדעת על Data Visualization.

 

קורס Data Visualization

קורס ויזואליזציה להדמיית נתונים מעניק לתלמידים ידע תיאורטי לרבות סקירה היסטורית על התפתחות מדע הויזואליזציה וכן היכרות עם סוגי אסכולות בעולם ה-Data Visualization לצד לימוד והתנסות בטכניקות ויזואליזציה של נתונים בשיטות השימושיות ביותר בתחום הדאטה.

ויזואליזציית נתונים – מבנה הקורס

בקורס ויזואליזציה יילמדו בסיס ועקרונות כלי הריפורטינג הקיימים בשוק הדמיית הנתונים הכוללים את כלי הויזואליזציה הבאים: ,Qlik, Power Point, Excel, Power BI,Tableau ועוד.

הקורס מתבצע במבנה טול-נטורל או במילים אחרות: הלימוד אינו מתמקד בבניה טכנית של ויזואליזציה מסוימת בכלי ספציפי אלא נותן לתלמידים כלים פרקטיים להתמודדות עם בניית ויזואליזציות אפקטיביות בהתבסס על התפיסה הויזואלית האנושית וכן על עקרונות הויזואליזציה של הנתונים.

 

נושאים הנלמדים בקורס ויזואליזציה

מעוניינים להירשם לקורס ויזואליזציה? הכירו את הנושאים הנלמדים בקורס:

  • כלי דאטה ויזואליזציה.
  • היכרות וחשיפה לאלמנטים ויזואליים שונים.
  • מרכיבים של ויזואליזציית נתונים.
  • תפיסה ורבאלית, תפיסה ויזואלית VS.
  • Data Storytelling.
  • המטרה של הדמיית נתונים.
  • תחומי שימוש בויזואליזצית נתונים: Data Art, Data Journalism

קורס הדמיה

מהם הכלים הנרכשים בקורס ויזואליזציה?

  • הבנת עקרונות יישומיים של התפיסה הויזואלית.
  • בחירת מדדים מתאימים ומטריקות נכונות להעברת מסרים רצויים.
  • התאמת גרפים למסרים ונתונים.
  • בניה של ויזואליזציה יעילה באמצעות אלמנטים ויזואליים כמו: צורה צבע ועוד.
  • תכנון הדשבורד העסקי.

 

קורס DataViz – למי זה מתאים?

קורס ויזואליזציה של מכללת נאיה קולג' מתאים לאנליסטים בתחום הדאטה, אנשי BI ואנשי Data Scientists המעוניינים בהנגשת נתונים ומסקנות בצורה ויזואלית משכנעת תוך דיוק רב. בנוסף, קורס ויזואליזציה מתאים למנהלים החשופים לדשבורדים, מצגות, דוחות ונתונים המוצגים באופנים שונים ומעוניינים לשפר את מהירות ויעילות יכולת העברת המסרים באמצעות כלים אלו.

 

קורס ויזואליזציה – התכנים

בקורס ויזואליה יילמד מבוא ובו תיעשה היכרות עם אלמנטים ויזואליים, תחומי השימוש בהם, מרכיבים שונים של הדמיית נתונים והקדמה לנושאי התפיסה הויזואלית. בהמשך ילמדו התלמידים על ההיסטוריה של הויזואליציה לרבות השפעות היסטוריות חשובות בהשראתה וכן סקירת הספרות בנושא.

לאחר מכן ייחשפו התלמידים לטכניקות שימושיות של הויזואליזציה וכן לעקרונות גשטאלט של תפיסה ויזואלית. התלמידים יקנו ידע והבנה בבחירת סוג הדמיה יעיל וכן יעבדו עם סוגי הצבעים השונים בהיבט הויזואלי. תלמידי הקורס בנוסף ילמדו על סוגי הדשבורדים לרות עיצוב ומבנה של הדשבורד לצד תכנון ושימוש באלמנטים אינטראקטיביים.

קורס הדמיה

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תלמיד
מה כדאי ללמוד בגיל 30?

בשנות ה-70, ליועצים פיננסיים היו בעצם שתי אפשרויות קריירה: הם יכלו להפוך לסוכני מניות או סוכני ביטוח. דרכם נקבעה מראש והציפיות מהם היו פשוטות למדי.

קרא עוד »