מה חשוב לבדוק לפני הזמנת מטבח חדש?

כאשר מדובר בהזמנת ואף בתכנון של מטבח חדש, יש מספר דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון ולבדוק לפני ביצוע הרכישה – חלקם ישמעו לכם מובנים מאליהם אבל יתכן ועל חלקם טרם חשבתם.

אז בין אם אתם עושים שיפוץ מטבח מלא או פשוט מחליפים כמה אלמנטים מרכזיים, כמו את הארונות העליונים, מוסיפים אי וכדומה, חשוב לוודא שאתם מקבלים כמו ן את התמורה הטובה ביותר לכספכם וגם שאתם מקבלים את התמורה המשתלמת ביותר. אז הנה כמה מהדברים החשובים ביותר שיש לבדוק לפני שמזמינים מטבח חדש.

 

הכל סובב סביב – תקציב

לפני שאתם מתחילים לתכנן בראש איך יראה מטבח החלומות שלכם, חשוב לדעת כמה כסף יש לכם בכלל עבור המטבח החדש שלכם. ניהול תקציב יעזור לכם להישאר ממוקדים בניהול רשימת סדר עדיפויות מחושב והגיוני.

חשוב גם לקחת בחשבון עלויות נוספות עבור התקנה, הובלה וכיוצא בזה. זכרו – מטבח חדש הוא לא משחק ילדים ויכולות להיות הרבה הוצאות נלוות.

מטבח חדש

קחו בחשבון את החלל

לפני תכנון והזמנת מטבח חדש, חשוב לקחת מידות של החלל כולו וזאת כדי להבטיח שהפריטים שתרכשן יתאימו. הקפידו למדוד את גובה התקרה, רוחב הקירות ועומק כל ארון קיים.

גם אם זה נשמע כמו משימה ממש מבאסת, סמכו עלינו שזה יעזור לכם לתכנן בצורה נכונה ופרקטית יוצא את איחסון המטבח, מכשירי חשמל ופריטים אחרים כך שיתאימו בול למטבח.

 

איכות היא לא מילה גסה

כאשר קונים מטבח חדש, חשוב לשים לב לאיכות הפריטים שאתם רוכשים. חפשו מוצרים ומכשירי חשמל שעשויים מחומרים עמידים ובעלי אחריות מהימנה. אם אפשר, נסו להבין עד כמה הפריטים יחזיקו לאורך זמן על ידי התבוננות בביקורות של לקוחות. בנוסף, נסו לרכוש ארונות מעצים נחשבים ועמידים ולהתאים להם שיש שעשוי מאבן חזקה שתשרוד מכות מסירים או דפיקת פטיש שניצלים.

מטבח חדש

סטיילינג

המטבח שלכם צריך להיות אתם! מה זה אומר? תרגישו חופשי לסגנון ולהתאים אותו לטעם האישי שלכם, אחרת בשביל מה אתם בכלל מחליפים? בחרו בהנאה את הצבעים, המרקמים והחומרים שתרצו לשלב בחלל, לא צריך להיות מעצבי פנים בשביל לדעת מה אתם אוהבים. אבל אם אתם עדיין לא בטוחים על איזה סגנון תרצו ללכת, אתם יכולים לחפש ולהסתכל על כמה תמונות של מטבחים באינטרנט כדי לקבל קצת השראה. או לקפוץ ולראות מטבחים בתל אביב שיכניסו בכם מוזה.

 

תוספות

אל תשכחו לקחת בחשבון את כל התוספות שתצטרכו למטבח החדש שלכם. תוספות אלו יכולות לכלול פריטים כגון משטחי עבודה, תאורה ואביזרים למטבח. הקפידו לכלול את הפריטים הללו בתקציב שלכם כדי להמנע מאי נעימויות ובדקו מול כל ספק אם ייתכן שתידרש עלות התקנה נוספות.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתם יכולים להבטיח שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספכם בעת הזמנת מטבח חדש. קחו את הזמן לשקול היטב את התקציב, המרחב, האיכות, הסגנון והתוספות ועשו זאת בכיף והנאה! אין ספק שיהיה לכם מטבח מהחלומות. בהצלחה!

מטבח חדש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תנור אינדוקציה
איך מבשלים בכיריים אינדוקציה?

בשנים האחרונות כיריים אינדוקציה פורצות לחיינו ומותקנות בבתים רבים בישראל. זהו מוצר חדש שמשנה את האופן בו אנחנו מבשלים. אינדוקציה לא דומה ללהבה פתוחה. בשביל

קרא עוד »
מטבחים מעץ מלא
5 יתרונות במטבחי עץ מלא

מטבחים כפריים מעץ מלא תמיד היו בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בשל המשיכה הנצחית והעמידות שלהם. בשנים האחרונות, יצרני מטבחי עץ אימצו מגמות עיצוב מודרניות

קרא עוד »
שמירה על היגיינה
6  טיפים לשמירה על היגיינה

מרגישים שיש מה לשפר בתאי השירותים הציבוריים במשרד, במוסד או השטח המסחרי שלכם? רוצים לשמור על היגיינה גם במקום המשמש ציבור רחב של מבקרים? מנל

קרא עוד »