מה כדאי ללמוד בגיל 30?

בשנות ה-70, ליועצים פיננסיים היו בעצם שתי אפשרויות קריירה: הם יכלו להפוך לסוכני מניות או סוכני ביטוח. דרכם נקבעה מראש והציפיות מהם היו פשוטות למדי. הרבה השתנה מאז. יש הרבה יותר אפשרויות זמינות, אבל זה גם אומר שמצפים מהסטודנטים לדעת יותר ולעשות יותר מאי פעם בסביבה תחרותית עזה של עולם הפיננסים. הכנה לקריירה בתכנון פיננסי דורשת הרבה יותר הכשרה בתחומים שנדחקו באופן מסורתי למקצועות אחרים. אם אתם בגילאי ה-30 ונמצאים לקראת החלטה גורלית בחייכם לגבי בחירת מסלול הקריירה, שתעצב את העתיד הכלכלי שלכם, עליכם לשקול ברצינות לימודים הקשורים בתחום הפיננסי כמו קורס ייעוץ משכנתא מומלץ, ייעוץ ושיווק פנסיוני או סוכן ביטוח אלמנטרי. התחום הפיננסי מניע את גלגלי הכלכלה ומאפשר לשווקים העולמיים להמשיך לצמוח. מי שיבחר ללמוד את תחום הפיננסים ייהנה מידע שימושי שיעזור לו להשתלב בקלות במקצועות המניעים את הכלכלה העולמית.

בית ספר

 

תערכו סקר שוק לפני תחילת הלימודים

דרך הפעולה הראשונה והברורה ביותר היא פשוט לבחור מקצוע מתאים. אלה כוללים ביטוח, ייעוץ משכנתאות ועולם הנדל"ן. תוכניות לימודים מסורתיות של התחום הפיננסי יכסו את החומר הרלוונטי ישירות לבחינת המקצוע המדובר כגון השקעות, ביטוח ונדל"ן. ואילו רוב מסלולי לימודי סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר שמהם תבחרו, יכולים להיות מועילים במיוחד מכיוון שהם נוגעים לעתים קרובות במספר נושאים המשלבים ידע עשיר ומעמיק מכל עולם הפיננסים שתוכניות אחרות לא מצליחות לכסות. לכן, בחירה במכללת אורין שפלטר תספק לסטודנטים בסיס לידע רחב הרבה יותר ממנו הם יוכלו להתחיל את הקריירה שלהם. הבנת הפסיכולוגיה של פיננסים והשקעות תהווה עזר רב ערך בעת התמודדות עם לקוחות ומוסדות פיננסי מולם תצטרכו לעבוד.

שולחנות לימוד

 

איך תקדמו את עצמכם מחוץ למסגרת הלימודים?

כמובן, בחירת המסלול והקורס הנכון הם רק צעד אחד שסטודנטים בגילאי ה-30 צריכים לעשות כדי לקדם את הקריירה שלהם לפני סיום הלימודים. ישנן מספר אפשרויות נוספות העומדות לרשות הסטודנטים שיראו טוב בקורות החיים למעסיקים פוטנציאליים, למשל התמחות. עבודה כמתמחה בחברה גדולה בעלת שם תספק יתרונות ברורים לכל סטודנט. עם זאת, על אף שכל התמחות יכולה להיות מועילה, עבודה בחברה קטנה יותר תספק ניסיון מעשי יותר עם לקוחות והתהליכים הפיננסים בהם תתקלו.

להבין איזו עבודה יכולה להתאים לכם ביותר בגיל 30 יכול להיות אתגר. אבל עם הדרכה והכוונה נכונה על ידי יועצי הלימודים של מכללת אורין שפלטר תוכלו לבחור את המקצוע המתאים ביותר עבורכם בתחום הפיננסים ולהתחיל בלימודים ללא השתהות מיותרת. בזכות לימודים במכללת אורין שפלטר תרכשו את הידע והכלים הדרושים לכם כדי לעבור בהצלחה את הבחינות של משרד האוצר והרשות לניירות ערך, ולהשתלב בשוק העבודה כבר מהיום הראשון. בזכות הקורסים הפרונטאליים והלימודים המקוונים של המכללה אתם תוכלו לשלב בקלות את הלימודים עם העבודה הנוכחית שלכם מבלי לפגוע בהכנסה החודשית שלכם, לעמוד בהתחייבויות היומיומיות שלכם, ועדיין להמשיך ולרכוש השכלה וניסיון שיעזרו לכם לקדם את עצמכם מבחינה קרייריסטית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס הדמיה
מה זה קורס ויזואליזציה?

בעולמות הדאטה, אחת הדרכים היעילות ביותר לניתוח והבנה של נתונים שונים וכן הנגשתם לבעלי תפקידים שונים בארגון הינה הדמיית נתונים. או בשפה המדוברת: ויזואליזציה. קורס

קרא עוד »