מה עדיף לכיתה א' תיק על גלגלים או תיק גב

מרבית ההורים לילדים העולים לכיתה א' מוצאים את עצמם חווים את אותה דילמה – האם לקנות לילד תיק על גלגלים או תיק גב? אנחנו חווינו על בשרנו לא

מזמן את אותה התלבטות והדבר גרם לנו לערוך חיפוש מקיף ברחבי האינטרנט.

לאחר שלושה ימים רצופים ללא מציאת מידע בנושא, החלטנו להיות הראשונים שבודקים מה עדיף מבין השניים. קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

רקע אודות אופן איסוף המידע בנושא

לפני שנציין בפניכם את המסקנות בנושא, כדאי שתדעו מה עשינו כדי שתוכלו לדעת את התשובה לשאלה המתבקשת. מכיוון שלא היה מידע בעניין ברחבי הרשת, יצאנו לפגוש מקרוב הורים לילדים בכיתה ב' שציינו בפנינו איזה תיק הם בחרו לילד שלהם בשנה שעברה ומה הם הסיקו מהקנייה? האם היא הייתה נכונה עבור הילדים? האם היו בוחרים בתיק אחר בדיעבד?

 

מה עדיף מבין השניים?

שוחחנו עם 18 הורים בנושא. כ- 10 מתוכם ציינו בפנינו שלדעתם עדיף לבחור בתיק על גלגלים ו- 8 ציינו כי לדעתם, תיק גב זו הבחירה הנכונה. סביר להניח כי הנתונים הללו לא מספיקים עבורכם כדי לבחור ילקוט שמתאים בדיוק עבור הילד שלכם. זו הסיבה שבחרנו לבדוק את העניין לעומק. שאלנו את ההורים כל מיני שאלות שגרמו לנו להבין איזה תיק יתאים לאיזה ילד.

 

עבור מי מתאים תיק על גלגלים?

תיק על גלגלים יגרום לילד שלכם לסחוב אותו ברחבי הרחובות. כך שאם הוא צפוי ללכת מרחק של יותר מ-10 דקות הליכה, כדאי שתדעו שהיד שלו תכאב בשלב מסוים. שכן, יש צורך להעלות את התיק על מדרכות, במדרגות בדרך אל בית הספר ולעיתים אל הבית. תיק זה מתאים עבור ילדים קטני ממדים. כאלו שיתקשו לסחוב על גבם תיק כבד משקל. אם הילדים שלכם עונים על קריטריון זה, אתם יודעים שאינכם צריכים לקרוא עוד את המדריך – מצאתם את התשובה לה ייחלתם.

 

עבור מי מתאים תיק גב?

תיק גב מתאים לילדים גבוהים וחסונים, כאלו שיכולים לסחוב על גבם תיק כבד. ילדים אלו אמנם יכולים גם לסחוב באמצעות ידם את התיק על כיסא הגלגלים, אך הדבר עשוי להכביד עליהם. ההורים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שילדים חווים קושי רב עם העובדה שיש להם יד דומיננטית שאינה פנויה בזמן ההליכה. לכן, אם יש לכם ילדים שיכולים להתמודד בקלות עם משקל על הגב, אתם לא צריכים להסס ואתם יכולים פשוט לבחור באפשרות זו.

 

כמה מילים לפני שהמדריך מסתיים

רגע לפני שניפרד מכם, אנו רוצים לאחל לכם שתבצעו את הבחירה הנכונה בכל הנוגע לרכישת התיק של ילדכם. העלייה לכיתה א' רצופה מכשולים, וראוי שהילדים שלם ייתקלו בכמה שפחות מהם. אנו מזמינים אתכם לחזור אלינו ולשתף במה בחרתם ומה המרגש עם הבחירה.

תיק גב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס הדמיה
מה זה קורס ויזואליזציה?

בעולמות הדאטה, אחת הדרכים היעילות ביותר לניתוח והבנה של נתונים שונים וכן הנגשתם לבעלי תפקידים שונים בארגון הינה הדמיית נתונים. או בשפה המדוברת: ויזואליזציה. קורס

קרא עוד »
תלמיד
מה כדאי ללמוד בגיל 30?

בשנות ה-70, ליועצים פיננסיים היו בעצם שתי אפשרויות קריירה: הם יכלו להפוך לסוכני מניות או סוכני ביטוח. דרכם נקבעה מראש והציפיות מהם היו פשוטות למדי.

קרא עוד »