עיצוב מטבחים כפריים: כל השאלות שחשוב שתשאלו

לא משנה כמה טרנדים יחלפו, יש סגנון עיצוב מטבחים אחד שכנראה יישאר איתנו לנצח נצחים – המטבח הכפרי. אפשר להגיד הרבה דברים בזכות ובגנות עיצוב מטבחים כפריים, אך דבר אחד אי אפשר לקחת מסגנון עיצוב זה וזאת האלמותיות שלו. מדובר על סגנון עיצובי שמשדר חמימות ומשפחתיות ונעשה בו שימוש רב בחומרי גלם טבעיים, שמשולבים תוך כדי הקפדה מלאה על עקרונות התכנון וכל זאת כדי שחוויית השימוש במטבח תהיה אולטימטיבית. 

למרות הפופולריות הרבה של עיצוב מטבחים כפריים, עדיין יש דברים רבים שחשוב לדעת לפני שבוחרים בסגנון עיצוב זה לטובת המטבח שלכם. במאמר זה אנחנו רוצים להציג בפניכם כמה מהשאלות ומהדגשים העיקריים שחשוב שתבררו ותשאלו לפני שתתחילו בשיפוץ המטבח שלכם.

פנינו לאייל ברק מנגריית איילים המתמחה בתכנון ובבנייה של מטבחים כפריים בהתאמה אישית וביקשנו ממנו שישתף אותנו בדברים המהותיים ביותר שחשוב לדעת על עיצוב מטבחים כפריים. ( למידע נוסף >>> )

 

דברים שחשוב לדעת על עיצוב מטבחים כפריים

  • "קיימים סוגים שונים של עיצוב מטבחים כפריים וכדי להגיע בזמן הקצר ביותר לתוצאות הרצויות חשוב להבין מראש לאיזה סגנון אנחנו מתכוונים. הסגנונות הפופולריים ביותר הם מטבח כפרי פרובנס, מטבח כפרי אנגלי ומטבח כפרי ים תיכוני".
  • "אחד המאפיינים הבולטים ביותר בעיצוב מטבח בסגנון כפרי הוא השימוש בעץ מלא. עץ מלא הוא חומר גלם איכותי במיוחד, אך הוא גם יקר יותר מהתחליפים שקיימים בשוק. חשוב להבין מראש כי מלבד העץ המלא צריך להשתמש בעוד חומרי גלם יקרים כמו אבן טבעית וברזל מעוצב, אשר גם מחירם יכול להיות יקר. בשורה התחתונה – חשוב להגדיר תקציב מראש כדי להימנע מבעיות לאורך הדרך".
  • "העיצוב הכפרי הוא לא רק תולדה של תכנון ארונות המטבח, מדובר על תכנון שאמור לכלול גם את הריהוט ואת הקישוטים הדקורטיביים שנציב במטבח כדי להקנות לו אווירה כפרית. נסו למצוא כלי פורמיקה, ריהוט מטבח וינטאג' או גופי תאורה דקורטיביים. כל דבר שתוכלו להוסיף יעזור להקנות למטבח את התוצאה הרצויה ויעניק לה גם הטאצ' האישי שלכם".
  • "הדבר שאני הכי אוהב בעיצוב מטבחים בסגנון כפרי זה חוסר הרשמיות שבדבר. הכוונה היא שאפשר להשתמש בכל פלטת צבעים שרוצים, כל עוד שומרים על כללי ברזל כמו תאורה טבעית ושימוש הולם בצבעים משלימים שמשדרים אווירה נינוחה".

עיצוב מטבחים כפריים

שאלות שיש לשאול לפני שמתחילים בעיצוב מטבח בסגנון כפרי

עיצוב מטבח בסגנון כפרי היא עבודת אמן שדורשת זמן ותכנון לפרטי פרטים. מדובר על תהליך שדורש שנעניק אמון באיש המקצוע שבחרנו, שכן אנחנו מניחים על כתפיו השקעה משמעותית כמו גם חלק מהותי מאוד מעיצוב הבית שלנו, אזור המטבח. כדי להימנע מבעיות שעלולות לצוץ ברגע שעובדים עם איש מקצוע, ביקשנו מאייל ברק שיסייע לנו עם כמה שאלות ודגשים שכדאי לברר עם הנגר או איש המקצוע לפני שמזמינים מטבח כפרי.

  • "גם הנגר המוכשר ביותר לא מבצע את כל הפעולות בעצמו. כדי להגיע לתוצאה האיכותית והיפה ביותר, איש המקצוע צריך לעבוד עם ספקים נוספים וחשוב מאוד שנדע מראש מי הם עתידים להיות. בקשו מאיש המקצוע שלכם רשימה של הספקים שאיתם הוא עובד ובקשו לראות מראש את הידיות וחלקי הפרזול השונים שבעבור חלקם תדרשו לשלם סכומים מכובדים".
  • "בקשו תאריך מדויק לסיום העבודה ולסיום כל אחד מהשלבים שבדרך. ככל שתהיו מדויקים ותדרשו מאיש המקצוע שמולכם דייקנות, ככה תוכלו לוודא שהעבודות לא יתארכו ויחרגו מלוחות הזמנים שנקבעו"
  • "אין טוב ממראה עיניים. אני תמיד ממליץ ללקוחותיי לראות עבודות עבר שעשיתי ולהתרשם מסגנונות העבודה השונים. המטרה היא להביא את הלקוח מראש לנקודה שהוא יודע מה הוא עומד לקבל. בקשו גם אתם לראות דוגמאות לפרויקטים שעשה הנגר ואם זה אפשרי בקשו ממנו גם לשוחח עם לקוחותיו כדי לקבל את התמונה המלאה".

עיצוב מטבחים כפריים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תנור אינדוקציה
איך מבשלים בכיריים אינדוקציה?

בשנים האחרונות כיריים אינדוקציה פורצות לחיינו ומותקנות בבתים רבים בישראל. זהו מוצר חדש שמשנה את האופן בו אנחנו מבשלים. אינדוקציה לא דומה ללהבה פתוחה. בשביל

קרא עוד »
מטבחים מעץ מלא
5 יתרונות במטבחי עץ מלא

מטבחים כפריים מעץ מלא תמיד היו בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בשל המשיכה הנצחית והעמידות שלהם. בשנים האחרונות, יצרני מטבחי עץ אימצו מגמות עיצוב מודרניות

קרא עוד »
שמירה על היגיינה
6  טיפים לשמירה על היגיינה

מרגישים שיש מה לשפר בתאי השירותים הציבוריים במשרד, במוסד או השטח המסחרי שלכם? רוצים לשמור על היגיינה גם במקום המשמש ציבור רחב של מבקרים? מנל

קרא עוד »