יש לכם 100 אלף ש"ח? רשימת ההשקעות הקטנות והבטוחות

יש לכם 100,000 ₪ בעו"ש ואתם תרים אחר הזדמנויות השקעה? בואו נדבר על אפיקים מצוינים להשקעה בחו"ל. בשנים האחרונות יותר ויותר משקיעים זרים, ביניהם ישראלים רבים, רוכשים נדלן בחו"ל ונהנים מתשואה גבוהה. היכן כדאי לרכוש נדל"ן בחו"ל בהשקעה קטנה?

אם צברתם סכום של כ-100,000 ₪ ואתם מעוניינים לנצלו בצורה הטובה ביותר, יכול להיות שגם לכם כדאי לרכוש נדלן בחו"ל. כיום אנשים נהנים מהזדמנויות נדלן מצוינות בחו"ל, בין אם הם מחליטים לרכוש נדלן באנגליה, בבולגריה או אפילו בארה"ב. רכישת נדלן כיום היא קלה יותר מאשר בעבר, וזאת גם בזכות האיחוד האירופי.

 

במה ניתן להשקיע סכומים קטנים?

כיום ניתן לרכוש נדלן למשל בבולגריה, בעלויות שיפתיעו גם אתכם. אם שמעתם לאחרונה את שם העיר בנסקו, כדאי לדעת שגם שם הזדמנויות הנדלן קיימות. בנסקו היא עיירת סקי מרהיבה ביופייה בבולגריה, אליה מגיעים תיירים מכל העולם במהלך השנה.

בעיירת הסקי בנסקו ניתן לאתר הזדמנויות נדלן בעלות תשואה גבוהה למדיי, ובמחירים אטרקטיביים של הנכס עצמו. בולגריה נוטה לעודד משקיעים זרים, וישראלים בשנים האחרונות לא פוסחים על האפשרות לרכוש נכס במדינה זו.

 

השקעות קטנות שמניבות רווחים

גם השקעות קטנות צריכות להיות מתוכננות נכון. במחירים של החל מ-15,000 אירו, ניתן לרכוש דירות סטודיו בבולגריה, כך שהעסקאות אטרקטיביות ביותר עבור אנשים רבים, חלקם בעלי אמצעים כלכליים וחלקם פחות.

אגב, אם כבר דיברנו על בולגריה, סאני ביץ' היא עיירת חוף יפהפייה, בה נמכרות דירות החל מ-20,000 אירו (ולפעמים גם בפחות). אם תמיד חלמתם על דירה הממוקמת על חוף הים, בולגריה קוראת לכם. אנשים רבים, גם ישראלים, מחפשים את הזדמנות הנדלן שלהם באנגליה, בעקבות תוכנית פיתוח הצפון שהחלה בשנים האחרונות.

 

האם כדאי לי להשקיע כסף בנדל"ן באנגליה?

תוכנית הפיתוח של צפון אנגליה כוללת עידוד של משקיעים זרים, ורבים בוחרים נכסי נדלן של דיור מוגן. אין ספק כי בימינו הזדמנויות הנדל"ן הן מרובות, מה שמצריך ממכם גם להיזהר. לא פעם, אנשים ממהרים להשקיע את מיטב כספם ב"הזדמנויות" אשר מתבררות כטעות פטאלית. בכדי להימנע מכל מיני סיטואציות-ביש למיניהן, מומלץ תמיד להסתייע באנשי המקצוע והגורמים הנכונים.

אם איתרתם מומחי מיסוי למשל, תוכלו להבין לעומק את חבות המס שתצטרכו לשלם על נכסים כאלו ואחרים בחו"ל. בכל מקרה, כשמדובר בהשקעות קטנות (עד 100,000 ₪), האופציה הטובה ביותר למשקיע המתחיל תהיה בדרך כלל בחו"ל. אמנם לא תהיו פטורים מתשלומי מיסים למדינת ישראל (ברוב המקרים), אך אתם כן תיהנו מנכסים שרכשתם במחירים נמוכים. אותם נכסים (בהתאם לאזור כמובן) עשויים להפיק עבורכם דמי שכירות גבוהים ורווחים משמעותיים. נותרם עם תהיות? הסתקרנתם? מצוין, עכשיו קחו את הזמן ובצעו את המחקר הנכון. בכל מקרה, מומלץ כמובן להסתייע באנשי המקצוע הנכונים או בחברות המספקות ליווי רכישת נכסים בחו"ל.

בית ומפתחות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דולרים
5 מטרות לשמן ניקח הלוואה

המטרות ללקיחת הלוואה הן מגוונות. יש גופי מימון שחשוב להם לפני אישור ההלוואה לדעת את מטרתה ורק אם היא מוצאת חן בעיניהם, הם מאשרים אותה.

קרא עוד »