שלוש סיבות לשכור חוקר פרטי בגידות (ושלוש סיבות למה לא)

אזמההואחוקרפרטיבגידות, ומתילרובמשתמשיםבו? חוקרמסוגזהלרובמושכרבמקבילאולפניהליךמשפטינגדבןאובתזוגכאשרישנוחשדשלבגידה. הרבהפעמיםהחשדבבגידהמלווהבחשדבגניבתכסףבמקביל, ואףהיומקריםשהתגלומשפחותשלמותשקיימותבסודמבןאובתהזוג. המטרהשלהשימושבחוקרהיאלרובלעקובאחריהחשוד, במטרהלהשתמשבמידעבמשפטכדילקבלבחזרהכסףשנגנבאוזכאותעלהילדים. 

 

סיבה ראשונה לשכור חוקר פרטי: בשביל הילדים

כנראה תסכימו שזו הסיבה הכי חשובה שלנו כאן, וזה גם למה היא ראשונה. בהרבה מקרים בגירושין אחד ההורים מקבל אחריות על הילדים בתור אפוטרופוס מלא, ולפעמים בן הזוג השני יכול לראות את הילדים רק פעם בתקופה מסוימת, ובמקרים מסוימים, כלל לא יוכל.

במידה וישנו חשש כי ההורה שבו בית המשפט תומך יכול לפגוע בילדים (לדוגמא בגלל בן או בת זוג חדש שעלול לפגוע בהם), כדאי לשכור חוקר פרטי מומלץ, במטרה להביא חששות אלה (עם הוכחות חותכות) לביה"מ.

 

סיבה שניה לשכור חוקר פרטי: חשש מגניבה

לא משנה איך ניגש, כסף זה דבר חשוב. אצל הרבה זוגות נשואים יש חשבון חיסכון כזה או אחר משותף, בו הם חוסכים יחד לכל מיני מטרות, לדוגמא לאוניברסיטה לילדים או פנסיה או אפילו פרישה מוקדמת. לצערנו, ישנם לא מעט מקרים בהם בני זוג גונבים מהכסף המשותף הנ"ל, במטרה לממן אורך חיים מסוים עם בן או בת זוג אחר.

במידה ויש חשש כלשהו שזה המצב, מן הרצוי לשכור חוקר פרטי שיברר דברים אלו, כך שתוכלו לדרוש את הכסף הזה חזרה בהליך משפטי.

 

סיבה שלישית לשכור חוקר פרטי: כי מגיע לכם לדעת

כולנו בני אדם, ואף אחד לא אוהב שמשקרים לו. אף אחד מאיתנו לא אוהב להרגיש רחוק מבן הזוג, ואף אחד מאיתנו לא אוהב להרגיש שהוא כבר לא אהוב במערכת היחסין שלו. אולי זה קרה מהר, בזמן קצר של חודש אחרי שנים ביחד, אתם מרגישים מרוחקים פתאום, ולא מקבלים יחס.

אולי זה קרה לאט, זה התחיל ממריבות קטנות, הפך להרבה לילות לבד ועכשיו אתם בקושי רואים את בן או בת הזוג. כל פעם שאתם שואלים אתם מרגישים שאתם מקבלים נפנוף במקום תשובה. אז כן, אולי הגיע הזמן לנסות לברר בדרכים אחרות, בעזרת איש מקצוע. כדי באמת לדעת מה קרה, כדי להתמודד עם זה ולעשות שינוי שבעתיד יכול לשפר לנו את החיים, כי מגיע לכם לדעת.

 

אז למה לא?

סיבה ראשונה: בשביל הילדים (שוב)

אני כמובן לא רוצה לומר מה הכי נכון בשביל הילדים שלכם, אבל אגיד דבר אחד. גירושין זה לא קל גם על הילדים, ואולי הסיבה ביניכם היא מוצדקת, ואתם חושדים שמדובר בבגידה מצד בן או בת הזוג בנוסף לכל הסיבות. אבל בצד השני יש גם בן אדם, והוא הורה לילדים בדיוק כמוכם.

אם החטא היחיד היה בגידה (שזה כמובן חטא לא קטן), ומעבר לכך אם באמת תחשבו על זה, בן הזוג לשעבר הוא לא אדם רע, אולי לא כדאי ליצור קרע ולהרחיק את הילדים בצורה קיצונית מהאבא או האמא.

 

סיבה שניה: זה יקר

חוקר פרטי זה לא דבר זול. בממוצע, חוקר פרטי עולה בין 300-350 ש"ח לשעת מעקב, בנוסף להוצאות נוספות מסביב שעלולות לצוץ במהלך המעקב (חניה, כניסה למקומות וכו'). אם זה נשמע לכם הרבה, זה עוד לא הסוף כי רוב הסוכנויות ממליצות לשכור לפחות שני חוקרים, אם לא יותר.

כל זה יחד מצטבר להרבה מאוד כסף, ועדיין קיים הסיכוי שהם לא ימצאו כלום. במידה ואין שום מציאות שתעזור לכם לקבל את הכסף חזרה בהליך משפטי, הרגע הפסדתם המון כסף.

 

סיבה שלישית: לפעמים כדאי לדבר על זה

יש סיפור מהספר "12 דרכים להיות בן אדם" שאני מאוד אוהב – ילד קטן לא מפסיק לנדנד לאמא שלו שיש לו דרקון מתחת למיטה, אבל האמא מתעלמת… היא ממשיכה להתעלם עד שהדרקון ענקי ויום אחד הוא מחליט לצאת ממקום המסתור, ועם יציאתו הוא הורס את כל הבית. לפעמים כדאי לדבר על מה שאתם מרגישים כשזה עוד מוקדם, ולא לתת לדרקון לגדול, ולהרוס את כל הבית.

 

סיכום

לסיכום, שימוש בחוקר פרטי בגידות יכול לעזור בלא מעט מטרות, ולא מעט מסגרות. אם מדובר באיסוף מידע על בן או בת הזוג בזמן הליך משפטי לגירושין למטרת זכות לילדים, לקבל בחזרה כסף שאתם חוששים שנגנב או אפילו למנוע פגיעה פיזית או נפשית למישהו במשפחה.

עם זאת, מדובר בעסק לא קל, שעולה הרבה כסף, יכול לקחת הרבה זמן וגם יכול בסוף לפגוע גם בכם ובמקרים מסוימים גם בילדים. זו יכולה להיות החלטה קשה אך לצערנו לפעמים נחוצה.

חוקר פרטי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בריונות באינטרנט
ככה תוכלו למנוע בריונות ברשת

בריונות רשת הפכה לתופעה נפוצה ובעייתית בעיקר אצל הדורות הצעירים יותר. אבל איך נלחמים בתופעה שפוגעת בכל כך הרבה אנשים? ראשית כדי למנוע בריונות ברשת

קרא עוד »