3 גאדג'טים שקוסמים משתמשים בהם

קוסמים מקצוענים וחובבים משתמשים לצורך המופע שלהם ולצורך עשיית קסמים באביזרים רבים ושונים. חלק מכל מופע קסמים איכותי, הם האביזרים השונים שמשמשים את הקוסם לצורך עשיית הקסמים והדהמת הקהל. אז אם בא לכם להיכנס לתחום של הקוסמות בצורה מקצועית, חובבנית, או שסתם רציתם לדעת באיזה אביזרים משתמשים קוסמים במופעי הקוסמות שלהם, הגעתם למקום הנכון. 

 

אביזרים למופע קסמים מקצועי

כפי שכתבנו, כמעט כל קוסם, לא משנה אם הוא חובבן או מקצוען, משתמש באביזרי קסם שונים לצורך ביצוע הקסמים השונים. קוסמים חובבנים או כאלה שמתחילים את דרכם בתחום, משתמשים בדרך כלל באביזרים גנריים יחסית, שניתן לקנות בכל חנות קוסמות רגילה.

בסוג אביזרים אלה נעסוק בכתבה שלפניכם. קוסמים מקצוענים וותיקים בתחום כמו יאגו הקוסם משתמשים באביזרי קסם מיוחדים יותר, כאלה שאפשר למצוא לעיתים נדירות יותר בחנויות קסם רגילות, ובדרך כלל קונים אותם היישר מהיצרנים בעצמם.

 

קופסאות לקסם חיתוך או נעיצת סכינים

אחד מסוגי האביזרים הנפוצים ביותר אצל קוסמים שונים הוא הסוג שמאפשר קסמים שמערבים חיתוך לשניים או יותר של המתנדב, ונעיצת סכינים במתנדב, וכל זאת בלי לפגוע בו כלל.

אביזרים אלה משתמשים בסכינים מיוחדות ובתאים נסתרים בתוכם, בכדי לאפשר לקסם להתבצע. כמובן שכמו בכל סוגי הקסם, אין זה מספיק לקנות את הקופסה או את האביזר שמאפשר לבצע את הקסם, אלא יש להתאמן על ביצוע הקסם בצורה אינטנסיבית בכדי לבצע אותו כראוי.

 

מגנטים והשימוש בהם בקסמים שונים

אביזר קסם נוסף שנעשה בו שימוש בהופעות קסמים הוא מגנטים מסוגים שונים. מגנטים אלה מאפשרים לקוסם לתמרן חפצים שעשויים ממתכת מממגנטת בלי לגעת בהם ישירות, וכך לגרום לאשליה של שליטה בחפצים שונים.

בנוסף לכך, מגנטים משמשים את הקוסמים בכדי לפתוח ולסגור קופסאות וסוגרים שעשויים ממתכת בלי למשוך את תשומת לב הקהל לדבר, וכך מאפשרים לעשות קסמים שקשורים בהעלמה והסתרה של חפצים בצורה קסומה.

 

חיות בהופעות קסמים והשימוש בהן

חיות מחמד מסוגים שונים אינן אביזרי קסם, אבל נעשה בהם שימוש בקסמים ובמופעי קוסמות בצורה נרחבת מאוד. החיות שמקובל להשתמש בהן לצורך זה הן ארנבים ויונים.

היכולת של חיות אלה להתקפל לממדים קטנים ולהיכנס לחללים מצומצמים, הופכת אותן לאידיאליות לצורך ביצוע קסמים מסוגים שונים. לעיתים קרובות, לצורך ביצוע קסם עם חיה זאת או אחרת יש צורך באביזר, שיאפשר לקוסם להחביא את החיה ולהוציא אותה בצורה מהירה וחלקה לתדהמת הקהל.

 

אביזרים שקוסמים משתמשים בהם

כמעט כל קוסם, בין או חובבן, מקצוען מנוסה או ותיק, משתמש באביזרי קסם מסוגים שונים ומשונים. האביזרים הנפוצים ביותר הם כאלה שמאפשרים ביצוע קסם של חיתוך ונעיצת סכינים, מגנטים מסוגים שונים שניתן להרחיף איתם חפצים שונים, וחיות מחמד שניתן לעשות באמצעותן קסמים מעולים.

יאגו הקוסם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא