כל היתרונות של סולם טלסקופי שחייבים להכיר

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים המלצות רבות על הסולם הטלסקופי שמתאים לבעלי מקצוע ולאנשים פרטיים. בכל הזדמנות שהיא, מישהו זורק לנו מילה על הסולם הזה וממליץ לבדוק אודותיו פרטים נוספים. היום ראינו לראשונה איך נראה הסולם החדשני והחלטנו שהגיע הזמן לכתוב עליו מדריך מפורט שיאפשר גם לכם להכיר את הסולם ואת היתרונות שלו מקרוב. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים הכי חשובים בנושא.

 

יתרון מספר 1 של הסולם הטלסקופי – עמידות וחוזק

אם עליתם אי פעם על סולם, אתם בטח יודעים שאחד הדברים שחשוב ביותר לבדוק אודותיו זוהי העמידות שלו. הסולם הטלסקופי נחשב לחזק ויציב. כך שאתם לא תמצאו את עצמכם עולים עליו בחשש ודריכות שמא הוא יזוז ממקומו. החוזק שלו נובע מכך שהוא עשוי מתכת באיכות גבוהה ביותר.

זו  הסיבה גם שהוא יכול להיות אידיאלי לשימוש בבית וגם בחוץ. מבירור שערכנו עם בעלי מקצוע שעובדים בתנאי שטח עם מזג אוויר משתנה, זהו הסולם המתאים והטוב ביותר לשימוש בתנאי שרב, גשם ורוחות.

 

יתרון מספר 2 של הסולם הטלסקופי – נוח ובטוח לשימוש

אחרי שראינו איך נראה סולם טלסקופי כפול, אנחנו יכולים לומר לכם בוודאות שמדובר בסולם הנוח ביותר לשימוש. יש לו שלבים עמוקים (ולא צרים ודקים) שמאפשרים לכל אחד לעמוד עליהם במקסימום נוחות. אם לא די בכך, יש לו גם נעילה ידנית, כזו שמאפשרת לנעול את השלבים ולאפשר למטפסים עליו ליהנות ממקסימום ביטחון בכל גובה.

 

יתרון מספר 3 של הסולם הטלסקופי – נייד

כל אחד שעושה שימוש בסולם (גם אם מדובר בשימוש בתדירות נמוכה) יודע שאחת התכונות שחייבות להיות בו זה ניידות. הרי מעבירים בדרך כלל את הסולם ממקום אחד לאחר. הסולם הטלסקופי ידוע כקומפקטי כך שניתן ליהנות מהיתרונות הבאים בעת השימוש בו:

 

תופס מעט מקום אחסון

הסולם מתקפל לגודל קטן מאוד, כך שניתן לאחסן אותו במקומות שונים ובקלות

 

קל לסחוב אותו ממקום למקום

הסולם קל משקל כך שניתן להזיז אותו בקלות

 

כדאי לבחור בסולם הטלסקופי

כעת ידועים לכם 3 היתרונות שבאים לידי ביטוי בעת שימוש בסולם הטלסקופי, כך שנותר לכם לזכור את המידע הזה לרגע שבו תחליטו לרכוש סולם חדש. אנו רוצים להדגיש בפניכם עניין חשוב מאוד – אם אתם מתכננים לקנות סולם בקרוב, כדאי מאוד שתשימו לב שמדובר בסולם טלסקופי מקורי, כזה שעונה על כל היתרונות שצוינו לעיל.

כדי שתוכלו לדעת זאת, עליכם לשאול את המוכר לגבי החומר ממנו הסולם עשוי, להרים אותו, לקפל אותו ולקחת אותו ממקום למקום ברחבי החנות.

 

לסיום

עד כאן המדריך הראשון שריכז את כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות הסולם הטלסקופי והיתרונות שלו. כעת, כשאתם יודעים את כל הפרטים, אתם יכולים להיות בטוחים שתבחרו נכון בעת קניית הסולם שלכם.

סוּלָם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
יאגו הקוסם
3 גאדג'טים שקוסמים משתמשים בהם

קוסמים מקצוענים וחובבים משתמשים לצורך המופע שלהם ולצורך עשיית קסמים באביזרים רבים ושונים. חלק מכל מופע קסמים איכותי, הם האביזרים השונים שמשמשים את הקוסם לצורך

קרא עוד »