האם ממ"ד נייד מגן כמו ממ"ד רגיל?

תארו לעצכם סיטואציה – אתם שומעים אזעקה, יש לכם 30 שניות למצוא מרחב מוגן ואתם בתחנת אוטובוס. מה עושים? נכנסים לממ"ד הנייד. אבל האם ממ"ד נייד מגן כמו ממ"ד רגיל? המשיכו לקרוא.

 

מה זה ממ"ד נייד

לפני שנדון בשאלה האם מרחב מוגן נייד מוגן כמו מרחב מוגן רגיל, אולי כדאי שנסביר מה זה מרחב מוגן נייד. מרחב מוגן נייד הוא למעשה מעין חדר ממוגן, אותו ניתן להניח כמעט בכל מקום. מרחב מוגן נייד מספק הגנה מפני סכנות פיזיות חיצוניות. הממ"ד הנייד נראה קצת כמו חצי קרוואן, ויש לו דלת ברזל, חלון ממוגן והכנה לחיבור לחשמל.

מה זה ממד נייד

האם ממ"ד נייד מגן כמו ממ"ד רגיל

ממ"ד נייד אכן מגן בדיוק כמו ממ"ד רגיל. חשוב, כמובן, לבדוק כל מקרה לגופו – אך מרבית המרחבים המוגנים הניידים נבנים בישראל, בהתאם לתקנים שקבע פיקוד העורף. התקנים אינם משתנים בין מרחב מוגן רגיל לבין מרחב מוגן נייד. זו הסיבה שממ"ד נייד מגן כמו ממ"ד רגיל.

בנוסף, אם בעבר ממ"ד נייד היה מיוצר ללא חלונות או דלתות, הרי שהיום המצב השתנה. ממ"ד נייד מגיע עם דלת ברזל ממוגנת – ממש כמו במקלט שבמרתף הבניין שלכם או בחדר הממ"ד בדירה שלכם. אם באמת יש לכם ממ"ד בדירה, אתם בוודאי גם מכירים את חלונות הברזל הייחודיים של המרחבים המוגנים. ממ"ד נייד מגיע גם עם חלון כזה. כך ניתן לאוורר אותו – אך גם לסגור היטב.

האם ממד נייד מגן כמו ממד רגיל

מי צריך ממ"ד נייד

יכול להיות שאתם שואלים את עצמכם, מי בכלל צריך מוצר שכזה? אנחנו חיים במדינת ישראל לא יום ולא יומיים, ואנחנו יודעים שסכנת המלחמה תמיד מרחפת מעל ראשנו. במצב כזה, מי לא דואג למרחב מוגן מובנה בקרבתו? ובכן, יש היגיון במחשבה הזו, אבל גם חוכמה בדיעבד.

בעבר המודעות לסכנות הטילים הייתה קטנה יותר. בנוסף, בעבר טווח ההגעה של הטילים של אויבנו היה קטן יותר. מסיבות אלו, ומסיבות כלכליות אחרות, לא מעט בתים בישראל נבנו ללא ממ"ד נייד. מבנים כאלה זקוקים לממ"ד, אך בנייה של מרחב מוגן יכולה לעלות לא מעט כסף. שימוש בממ"ד נייד יכול לחסוך בהוצאות הללו. בנוסף, בלא מעט אתרי בנייה יש צורך במרחבים מוגנים ניידים.

 

איפה אפשר להזמין ממ"ד נייד

אז אחרי שהבנו מה זה ממ"ד נייד, אחרי שהבנו מי צריך מרחב מוגן שכזה ואחרי שגם עסקנו בהשוואה בין ממ"ד נייד לבין ממ"ד רגיל – הגיע הזמן להבין איך אפשר להשיג אחד כזה. מרחב מוגן נייד המיוצר בישראל בהתאם לכל התקנים, ניתן למצוא – בין היתר – אצל חברת 'מרחב מוגן'. קישור לאתר החברה נמצא בראשית הטקסט.

 

סיכום

לסיכום, ממ"ד נייד אכן מגן כמו ממ"ד רגיל. שמרו על עצמכם, על העובדים שלכם או על היקרים לכם והזמינו ממ"ד נייד.

האם ממד נייד מגן כמו ממד רגיל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
יאגו הקוסם
3 גאדג'טים שקוסמים משתמשים בהם

קוסמים מקצוענים וחובבים משתמשים לצורך המופע שלהם ולצורך עשיית קסמים באביזרים רבים ושונים. חלק מכל מופע קסמים איכותי, הם האביזרים השונים שמשמשים את הקוסם לצורך

קרא עוד »