הכל על עמדת הטעינה החכמה לרכב

השימוש ברכבים חשמליים הפך להיות עניין שבשגרה בשנים האחרונות. שכן, רבים הבינו כי בחירה ברכב חשמלי היא הנכונה ביותר עבורם ועבור כדור הארץ. עובדה זו גרמה לנו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם אינפורמציה חיונית אחרת אודות רכבים אלו.

במדריך הנוכחי והעשירי במספר, נרכז בפניכם את כל הפרטים החשובים שאתם צריכים לדעת אודות עמדות הטעינה שמתאימות לרכבים אלו. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מכירים בנושא מקרוב.

 

עמדת טעינה חכמה – מה התכונות שלה?

יש מגוון רחב של עמדות טעינה לרכב ולכל אחת יש פונקציות שונות. בחרנו להציג בפניכם את התכונות שנוגעות לכלל עמדות הטעינה, כדי שתוכלו להבין מה מתאפשר לבצע תוך שימוש בהם (מלבד הטענת הרכב כמובן).

נציין בתור התחלה כי עמדת טעינה חכמה ומומלצת תוכל להפיק דיווח עדכני למשתמש ומאפשרת לו לבצע חיבור מרחוק, כדי לקבל תמיכה טכנית בעת הצורך. יש עמדות טעינה שמאפשרות גם לפעול בהתאם לזרם החשמל הזמין במקום ההטענה בהתאם לשעות שבהן תעריף החשמל נחשב לנמוך יחסית.

מאפיינים

עמדת טעינה חכמה – מתאימה לכל אחד ואחת

המוחות שעומדים מאחורי עמדות הטעינה החשמליות עשו כל שביכולתם כדי לאפשר לנו, המשתמשים, לבצע טעינה תוך תפעול פשוט ביותר. כך שאתם לא צריכים לעבור הדרכה מקיפה כדי שתוכלו לדעת איך לבצע הטענה באמצעות עמדת טעינה חכמה לרכב חשמלי. הסבר פשוט שיינתן לכם מטעם מתקין העמדה יאפשר לכם לבצע את ההליך בעתיד ללא כל קושי.

 

כדאי לבדוק מראש את הדגמים השונים

אנו ממליצים לכם לערוך בירור אודות עמדות הטעינה החכמות שמוצעות כיום בשוק. שכן, יש מגוון עצום של אפשרויות ואתם צריכים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בעמדה שתשרת את הצרכים שלכם.

קראנו מספר רב של המלצות על עמדת טעינה בעלת פרוטוקול התחברות OCPP 1.6J. מי שעושים בה שימוש אומרים שזו מאפשרת להתחבר אל מערכת ניהול חכמה שמאפשרת להביא לשליטה בעמדות טעינה ולנהל עומסים בקלות.

לְקַדֵם

מתכננים לקנות עמדת טעינה לרכב? חשוב שתערכו בירור מקיף

מי מכם שמתכננים לבצע רכישה של עמדת טעינה לרכב, צריכים לדעת שיש צורך בעריכת בירור מקיף בתחומים הבאים:

  1. אזור ההצבה של עמדת הטעינה
  2. מרחק משקע חשמל שנמצא בקרבת מקום
  3. המלצות אודות החברה הנבחרת

בחרנו להתעכב מעט על הסעיף השלישי ולהציע לכם לקרוא פרטים ברחבי הרשת אודות החברה שצפויה לספק לכם את עמדת הטעינה הנבחרת. חשוב לברר כי זו תשלח אליכם מתקין מקצועי שיבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

מדריך זה הינו האחרון בסדרת המדריכים שלנו שעסקו בכל הנוגע לבחירה נכונה ברכב חשמלי. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים שחשוב לדעת על סוגי הרכבים ועמדות הטעינה, כך שנותר לכם רק לבצע בחירה נכונה שתשנה לכם את החיים לטובה.

תחנת טעינה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא