שואב אבק נטען – השואב ששינה את חוקי המשחק

בשנים האחרונות אנו עדים להיעלמות הדרגתית של שואבי האבק המיושנים שאפשרו לרבים לנקות את הבית תוך חיבור לשקע חשמלי. שכן, שואב האבק הנטען תפס את מקומו ושינה את חוקי המשחק. בשורות הבאות נציג את שואב זה מקרוב ונתעכב על היתרונות שלו שהובילו לשינוי המהותי. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוכלו לקחת חלק בהתקדמות הטכנולוגית.

 

מהיום לא צריך לחפש שקעים

השימוש בשואב האבק הנטען לא מצריך חיבור ישיר לשקע. שכן, ההחזרה של השואב לעמדת הטעינה, בזמן שהוא לא נמצא בשימוש, מאפשרת להביא להטענה מלאה. כך שכל אחד יכול לנקות את הבית במקסימום נוחות. נציין שמשך השימוש בכל שואב משתנה בהתאם לדגם, כך שמומלץ לבדוק מראש את יכולות ההטענה של הדגם הנבחר ולבדוק שאלה תואמות לכם. נציין שמשך הפעולה המינימלי נע בין 15 דקות ל – 45 דקות.

לחפש שקעים

קל משקל

אי אפשר לכתוב על שואב נטען מבלי לציין את המשקל שלו. בירור שערכנו בנושא גילה שהמשקל הממוצע של שואב זה עומד על 3 קילו בלבד! זאת בהשוואה לשואבים ה"מיושנים" ששוקלים בערך 6 קילו. יתרון זה חשוב במיוחד עבור מי שגרים בבית עם מדרגות. שכן, יש צורך בהעברת השואב מקומה אחת לאחרת. סביר להניח שאתם מבינים כעת שהליך זה יכול להיות פשוט למדי, עבור מי שיחזיקו בביתם שואב אבק נטען בעל משקל נמוך.

 

חוסך מקום

אופן האחסון הנוח של שואב אבק נטען הוביל רבים לבחור בו. שכן, ניתן לתלות אותו במקום קבוע על הקיר. כך מתאפשר לגשת אליו בקלות (אין צורך לחפש בין ארונות הניקוי של הבית, כדי למצוא אותו) וגם ניתן לחסוך במקום, משום שהוא נחשב לקומפקטי במיוחד.

 

פייה נשלפת

רכישה של שואב אבק נטען כוללת לא רק עמדת טעינה, אלא גם פיצ'רים שונים שיכולים להקל על הליך השאיבה. נסביר תחילה שיש את פיית היניקה שנשלפת בקלות. כך שבעצם, ניתן להתאים את השימוש בשואב האבק לניקוי של חללים צרים במיוחד. נהוג לעשות זאת בעת ניקוי של פינות הבית או במהלך ביצוע שאיבת אבק ברכב הפרטי.

 

כך תבחרו בשואב שישנה לכם את החיים

שואב האבק הנטען שינה את חיינו ואפשר לנקות את הבית והרכב במינימום מאמץ. מי מכם שטרם התקדמו לשואב מסוג זה, צריכים לדעת שיש צורך בעריכת בירור מעמיק אודות סוגי השואבים השונים, כדי שניתן יהיה לבחור את הדגם המתאים ביותר. נמליץ לקרוא את המפרט שמופיע בחנויות החשמל המקוונות ולבדוק את הנתונים הבאים:

  • משקל
  • חיי הסוללה
  • אור לד

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג את שואב האבק ששינה את החוקים והפך את החיים שלנו לקלים יותר. כעת אתם מכירים במכשיר מתקדם זה מקרוב, כך שנותר לכם רק לבחור את הדגם שלא ישאיר אפילו גרגר אבק מאחור.

שואב אבק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא