חתונת שישי בחורף: דברים שחשוב לדעת

חתונות שישי, ובמיוחד חתונות חורף בימי שישי הן חתונות קונספט מאוד מיוחדות שלא מתאימות לכל זוג. על פי רוב מדובר בחתונות אינטימיות יותר, שמוזמנים אליהן פחות אורחים, וכן ניתן להשקיע בהם משאבים גדולים יותר על מנת להפוך אותן לקונספטואליות. כל מה שזה דורש מכם, הזוג הצעיר, זה מעט יותר תכנון והשקעה, לצד נכונות לחשוב בצורה יצירתית ולפנק את האורחים שלכם. אבל, אם אתם רוצים להפוך את חתונת החורף שלכם לחתונה המושלמת ביותר, ואתם לא יודעים כיצד להתחיל לתכנן את האירוע, אתם יכולים להסתמך על המדריך המקוצר שלנו להפקה של חתונת חורף ביום שישי בצהריים.

 

איך לבנות חתונת שישי מוצלחת?

בכדי להתחיל לתכנן את חתונת החורף שלכם אתם צריכים להתמקד בחמש נקודות מאוד קריטיות, שיכולות לקבוע את מהלך האירוע כולו ואת מידת ההצלחה שלו:

  1. אולם אירועים – אולם אירועים שלכם הוא הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו כאשר אתם מתכננים חתונת חורף ביום שישי. ישנם אולמות מיוחדים שמציעים לכם לקבל חבילות אירוח מיוחדות רק לחורף. במרבית המקרים כאשר אתם בוחרים חתונות חורף, אתם יכולים לצמצם בצורה משמעותית את העלויות שאתם משלמים על כל מנה. למידע נוסף על אולמות אירועים ניתן לבצע חיפוש באתר שלנו.
  2. שעת ההתחלה – דווקא חתונות חורף בימי שישי, הן חתונות שחייבות להתייחס לשאלת ההתחלה של החופה. כניסת השבת המוקדמת יכולה להשפיע על כמות האורחים שיגיעו בסופו של דבר לאירוע שלכם. ולכן אתם רוצים להתחיל את החופה בשעה שנוחה לאורחים שומרי השבת שלכם, ועדיין תאפשר לכם לחגוג בצורה שנוח לכם את היום המיוחד לכם. כמובן, שהכול תלוי בהרכב המשפחתי שלכם.
  3. מזג האוויר – חתונות חורף הן חתונות שיכולות להשתבש בצורה בלתי צפויה רק בגלל מזג האוויר. אומנם, ברוב ימות השנה בישראל אתם יכולים להיות בטוחים מפני הגשם, אך אי אפשר לקחת סיכונים מיותרים. בדיוק מסיבה זו, מומלץ להתכונן מראש לאירוע שמחייב אתכם להיכנס אל תוך חלל סגור. כמו גם אפשרויות לעריכת החופה במקום סגור, אם מתחיל לרדת גשם בפתאומיות.
  4. אטרקציות – כמו בכל חתונה רגילה, גם בחתונות חורף של יום שישי אתם רוצים לשלב אטרקציות מיוחדות לטובת האורחים שלכם. יחד עם זאת חשוב להתאים את האטרקציות לסגנון האירוע אותו אתם רוצים ליצור, ולטעם האישי שלכם. לכן, שילוב של משקאות חריפים חמים, כמו סיידר חם בקבלת הפנים או מתנות לאורחים כמו חלות לשבת, יכולים להעניק ממד נוסף ואישי לאירוע שלכם.
  5. ספקים לאירוע – כדי להבטיח את האירוע המושלם, אתם רוצים להבטיח שגם הספקים שלכם יעמדו בלוחות הזמנים הקצובים. ולכן מומלץ לקבוע מראש עם הצלם, המאפרת והמסרקת לשעה מוקדמת מאוד, על מנת שתוכלו לנצל את שעות הבוקר לצילומים והתארגנויות אחרונות לאירוע. יום שישי הוא יום קצר גם מבחינת הספקים, ולכן אתם רוצים לעגן בחוזה מולם גם את שעת הסיום של האירוע כולו.

 

מסיימים את השבוע בחגיגה

חתונה ביום שישי היא אירוע לוגיסטי מורכב יותר, אשר מחייב אתכם לארגן תוכניות גיבוי למקרה ישנן תקלות בדרך. בגלל לחץ הזמן חשוב לוודא שאתם מתכננים כל פרט באירוע, לפרטי פרטים ויכולים להעניק לאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת דווקא בגלל שמדובר ביום שישי. זהו זמן מעולה להשתחרר מכל לחצי השבוע ולחגוג ביחד איתכם את מסיבת החתונה שלכם, מבלי לחשוש מעייפות או מצרות היום יום. ולכן האורחים שלכם יבואו מוכנים לחגיגה.

חופה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הצגות ילדים
הצגות ילדים: כל היתרונות

הצגות ילדים מספקות חוויה ייחודית ומעשירה לקהל הצעיר, כזו המשלבת את הקסם שבהופעות חיות עם סיפור מרתק. מתיאטרון בובות ועד מחזות זמר והצגות אינטראקטיביות, הפקות

קרא עוד »
אמן אשליות
מבט אל הטכניקות של אמני אשליה

ברוכים הבאים לעולם המהפנט של אמני האשליה, שבו המציאות היא רק הצעה והבלתי אפשרי הופך לאפשרי. מאחורי הווילונות של במות מפוארות ואולמות אינטימיים, המבצעים המופתיים

קרא עוד »