איך בוחרים מעצב פנים?

עם סיום שלב ההקמה הרשמי של הבית החדש שלכם, או לאחר תקופה ארוכה בה אתם גרים בו, אתם רוצים לבצע הערכה מחודשת של חלל הפנים ולבצע שיפוץ כולל על מנת לשפר את תחושת הביתיות. בדיוק מסיבה זו ישראלים רבים בוחרים להיעזר בשירותיו של מעצב פנים מקצועי, אשר יכול לתת להם את דעתו המהימנה ולאפשר להם לקבל את הבית המושלם, בכל קנה מידה אפשרי. אבל על מנת לבחור מעצב פנים מקצועי אתם רוצים להכיר את סטנדר העבודה ולבצע בחינה מעמיקה של יכולת המועמד שלכם. לשם כך יצרנו לכם את המדריך המלא לבחירת מעצב פנים לבית.

 

ארבע דרכים לבחור מעצב פנים

ישנן 4 שאלות שאתם צריכים לענות עליהן כאשר אתם מתחילים לחפש אחר מעצב הפנים שיבצע את עבודות השיפוץ בבית שלכם:

  1. מקצועיות – לא משנה מי הוא מעצב הפנים אותו אתם בוחרים לעבודה אצלכם בבית, חשוב לוודא מבעוד מועד כי האיש הנבחר למשימה הוא מעצב פנים מוסמך. מלבד הדיפלומה, חשובה ככל שתהיה, אתם רוצים לבחור ומעצב פנים בעל ניסיון ברמה מקצועית גבוהה אשר יכול לעבוד על פי כל הטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב על מנת להעניק לכם את התוצר הסופי המושלם לבית שלכם.
  2. סגנון – כמו בכול תחום עיסוק אחר מעולם העיצוב, גם בעיצוב פנים לכל מעצב יש את תפיסת העולם ממנו הוא מגיע. ההשראות העיצוביות הן רבות במיוחד והן יכולות להשפיע בצורה משמעותית על המבנה הסופי של חלל הפנים בבית שלכם. אם אתם רוצים עיצוב מודרני יותר חשוב לבחור בין מעצב פנים שזה הוא תחום העיסוק המועדף עליו. לעומת זאת, עיצוב פנים קלאסי או מרשים דורש מעצב פנים בעל ניסיון והיכרות עם סגנונות העיצוב הללו. הבחירה במעצב הפנים שלכם היא גם עניין של טעם אישי.
  3. שימוש בצמחייה מלאכותית – כאשר יש לכם אפשרות לשלב אלמנטים מן הצומח בבית שלכם כמו ארון, רצוי וכדאי לשוחח עם מעצב הפנים על כך. אם בעבד שילוב של צמחים חיים בבית הפרטי היה מאתגר במיוחד, כיום קל הרבה יותר לשלב צמחייה מלאכותית מבית Decoration2000 גם בתוך הבית אך גם בחצר וליצור תחושה של חיים, פריחה ולבלוב. צמחיה מלאכותית מכניסה לכם זריקות של צבע לבית, כך שאתם יכולים להשתמש בצמחים כאלמנט עיצובי לכל דבר ועניין. ולכן רצוי לבחור מעצב פנים שעושה שימוש באופן קבוע בצמחייה מלאכותית.
  4. משך העבודה – מעצב פנים מקצועי הוא מעצב פנים שיכול לעמוד בכל מועדי הבנייה הנדרשים לכם. עמידה בלוחות הזמנים היא חשובה במיוחד כאשר אתם מבצעים שיפוץ כולל. כל יום מחוץ לבית שלכם הוא יום שעולה לכם כסף, ולכן אתם רוצים למצוא את איש המקצוע שיגשים את החלום שלכם בפרק הזמן המוקצב לכך.

בית מעוצב

 

שילוב שבין מקצועיות לתמורה למחיר

זה לא סוד שבכל מה שקשור לעיצוב הבית, מדובר על משימה יקרה במיוחד. לכן כאשר אתם בוחרים לבצע שיפוץ כולל הבית שלכם, ולהתייחס גם לעיצוב הפנים בעזרת מעצב מומחה, חשוב לכם לקבל את התמורה האולטימטיבית עבור השירות שאתם שוכרים.

מעצב פנים מקצועי הוא מעצב שיכול ליצור ביחד איתכם את תוכנית העבודה המושלמת, כולל שילוב הצבעים, הרהיטים ואפילו הצמחייה המלאכותית המושלמת לבית. כמו כן זה הוא מעצב שישמור על לוחות זמנים קבועים, מדויקים ואמינים. בסופו של יום התמורה שאתם תקבלו למחיר, תהיה הוגנת, אך גם מושלמת לצרכים שלכם. כך אתם לא תרגישו שהשיפוץ לא סייע להפוך את המבנה לבית.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לעצב את הבית
טיפים לעיצוב פנים

לא כל אחד ניחן בכישרון עיצוב וזה עניין די ידוע. עובדה זו תפסה אותנו כשניסינו לעצב את חדר השינה, הסלון והמטבח בבית החדש שלנו. כשגילינו

קרא עוד »