איזה סוגי תמלולים קבילים בבית משפט

המון פעמים, כשמדובר בהליכים משפטיים מכל סוג שהוא, נעשה שימוע בשיחות שהוקלטו על מנת לשמוע את התוכן שלהם ולהוכיח את טענות הצדדים במידה ויש צורך. כדי שאותה הקלטה תשמש כראיה בבית משפט, יש צורך בביצוע תמלול, אבל אילו סוגי תמלולים קבילים בבית המשפט? כל המידע לפניכם.

 

תמלול הנעשה על ידי חברת תמלול

תמלול משפטי אשר ייחשב כקביל וייחשב כראיה בבית המשפט אינו יכול להיות מתומלל על ידי אדם שאינו מומחה ומקצועי ושאינו מבין בתחום. עבודת התמלול דורשת ניסיון ודייקנות ואינה יכולה להיעשות בצורה חובבנית, במיוחד כאשר מדובר בתמלול משפטי, ועליו להוות כחוות דעת מומחית ומקצועית לבית המשפט. רק כך היא תוכל להיות ראיה אמיתית, נכונה ומאושרת על ידי בית המשפט. לאופן שבו נעשה התמלול יש חשיבות גדולה ומכרעת.

 

תמלול נכון ומדויק

עבודת המתמלל דורשת דייקנות, מקצועיות, כישרון וניסיון בתחום. התמלול צריך לשקף את כל מה שנאמר בהקלטה ולשייך את הנאמר לעניינים הרלוונטיים. בנוסף, על המתמלל להקפיד על סימני פיסוק במקומות הרלוונטיים על מנת שלא ייצא מצב של טעות או שגיאה בתמלול העלולים לסבך את העניינים ולשנות לגמרי את משמעות המשפט. אסור למתמלל להיות אדם קרוב לאחד המעורבים במשפט, על מנת שלא ייצא מצב שהוא מטה את העניינים לאותו צד קרוב.

 

תמלול משפטי בהליך גירושין

כאשר נמצאים בתהליך הקשור לענייני משפחה, בפרט גירושין, אתם אמוציונליים והרגשות שלכם מעורבבים. תמלול משפטי יוכל לעזור לכם במידה ותצטרכו הוכחת תביעה. כל שיחה שאתם מבצעים הקשורה לנושא מעוררה בכם רגשות, השיחות לרוב יהיו טעונות ומלאות בוויכוחים וכל מילה בשיחות הללו חשובה יותר מאי פעם.

בעניין זה חשוב לקחת מתמלל מקצועי ובעל ניסיון על מנת שיוכל לתמלל את השיחות בצורה המדויקת ביותר על מנת שתוכלו להציג את התמלול בבית המשפט או בכל מקום אחר כמו בית הדין הרבני או משטרת ישראל. התמלול מציג הוכחה ברורה וקבילה בבית המשפט.

 

תמלול משפטי במלחמה על ירושה

מלחמות ירושה הן דבר קיים ונוכח ואינן תלויות בשום דבר, אין להן שום סימן מקדים. משפחה יכולה לחיות בשלום עד שהורה נפטר וכל התמונה משתבשת. בעיקר כשמדובר בכסף, כל אח עלול להפוך פתאום לאויב. אחד החוקים הברורים ביותר בעניין זה הוא חוק הירושה.

אחד הכלים החזקים שיש בידיים שלכם הוא מכשיר הטלפון שלכם, בעזרתו תוכלו להקליט ולהוכיח כל דבר שתצטרכו. לאחר מכן עליכם לפנות למתמלל בעל ניסיון בתמלול משפטי על מנת שיתמלל לכם את ההקלטות והשיחות כדי שיהיה לכם ראיה קבילה בבית המשפט.

 

סוגי תמלולים קבילים בבית המשפט

לסיכום, יש סוגים שונים של תמלולים הקבילים בבית המשפט. הכי חשוב לקחת מתמלל מקצועי המתמחה בתמלול משפטי כדי שהוא יוכל לספק לכם ראיות והוכחות בבית המשפט. בהצלחה.

בית משפט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »